ردبول و انجام تدارکات جشن تولد 500 نفری نیمار

ردبول و انجام تدارکات جشن تولد 500 نفری نیمار

سایت رسمی فوتبالی- نیمار ستاره برزیلی باشگاه پاری سن ژرمن روز سه شنبه 27 ساله خواهد شد و جشن تولدش را در روز دوشنبه برگزار کرد. طبق برنامه ریزی های انجام شده، نیمار مثل سالهای اخیر، یک میهمانی خیلی بزرگ را برای جشن تولدش ترتیب داده.

طبق معمول بسیاری از میهمانی های سلبریتی ها، میهمانان در جشن تولد نیمار، اجازه ندارند که تلفن های همراهشان را با خود به داخل سالن ببرند. در جشن تولد امسال نیمار، 500 میهمان دعوت هستند و این میهمانی با مشارکت یکی از اسپانسرهای نیمار، یعنی ردبول برگزار می شود و هزینه این میهمانی را پرداخت خواهد کرد.

طبق گزارش منتشره در یو.او.ال اسپورته، ردبول تدارکات و مدیریت این میهمانی را عهده دار بوده؛ آنها محل مناسبی برای برگزاری جشن تولد نیمار انتخاب کرده اند و برنامه ریزی های مالی این جشن با 500 میهمان را برعهده داشتند. اعضای خانواده نیمار هم در این میهمانی حضور دارند. مراسم جشن تولد نیمار در پاویلون گابریل که وسعتی 1200 متر مربعی دارد و گنجایش 2000 نفر را داراست برگزار می شود.


بعد از اتفاقاتی که در سال گذشته رخ داد و از آنجا که نیمار دیگر نمی خواهد با مشکلی روبرو شود، به میهمانانش اجازه ورود با موبایل را نمی دهد. به علاوه از میهمانان خواسته شده تا با لباسهای رسمی دراین جشن شرکت کنند و آقایان با کت و شلوار و خانمها با لباس شب در تولد نیمار حضور خواهند یافت. وزلی سافادائو خواننده سرشناس هم دراین مراسم هنرنمایی خواهد کرد.

اگرچه تولد نیمار در روز سه شنبه است اما او جشن را یک روز زودتر برگزار کرد تاهم تیمی هایش در پاری سن ژرمن بتوانند در این میهمانی حضور بیابند. چرا که این تیم در روز چهارشنبه 6 فوریه در جام حذفی فرانسه بازی خواهد داشت.


6363