لیل 0-2 پاری سن ژرمن؛ دبل سه امتیازی نیمار

لیل 0-2 پاری سن ژرمن؛ دبل سه امتیازی نیمار

پایگاه خبری فوتبالی- پاری سن ژرمن موفق شد تا در دیدارش از سری بازیهای هفته بیست و یکم لیگ یک فرانسه با نتیجه 0-2 از سد لیل عبور کند. 

به گزارش فوتبالی، نیمار هر دو گل تیمش در این بازی خارج از خانه را به ثمر رساند و گل دومش را به کوبی برایانت اسطوره فقید دنیای بسکتبال تقدیم کرد.

شروع بازی، شروع خوبی برای پاریسی ها نبود و شاگردان توخل در زمین لیل چندان احساس راحتی نداشتند. اما با گذر زمان، آنها تدریجا خودشان را در زمین پیدا کردند و در طول 90 دقیقه به لطف درخشش نیمار توانستند تا خودشان را نشان داده و با زدن 2 گل هر سه امتیاز بازی را به خانه ببرند؛ هر چند که کسب پیروزی در این دیدار که بازیکنان لیل با جدیت و انسجام فراوانی در آن حضور داشتند اصلا کار آسانی نبود.

 در دقیقه 27 بازی بود که نیمار گل اول مسابقه را به ثمر رساند و نیمه اول بازی با حساب 0-1 به نفع تیم پاریسی به پایان رسید. البته این پایان کار نبود و در نیمه دوم، باز هم این نیمار بود که برای تیمش گلزنی کرد و در دقیقه 51 بازی از روی ضربه پنالتی گل دوم پاریسی ها را زد و بعداز گلزنی با انگشتان دستش عدد 24 را به نمایش گذاشت؛ عددی که شماره پیراهن کوبی برایانت فقید در تیم بسکتبال لس آنجلس لیکرز بود.

در لحظات پایانی بازی رمی برای تیم میزبان گلی را به ثمر رساند تا اختلاف را با پی.اس.جی به حداقل برساند ؛ اما این گل توسط داور مسابقه به دلیل آفساید مردود اعلام شد تا در نهایت بازی با همین دو گل و برتری 0-2 پاری سن ژرمن در خانه لیل به پایان برسد.