نیمار غایب بزرگ جدال پاری سن ژرمن - لیون

نیمار غایب بزرگ جدال پاری سن ژرمن - لیون

پایگاه خبری فوتبالی- نیمار ستاره برزیلی باشگاه پاری سن ژرمن به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیمش در بازی یکشنبه شب مقابل لیون نخواهد بود.

به گزارش فوتبالی این درحالی است که اخیرا خبر بهبود نیمار و رهایی او از بند مصدومیت منتشر شده بود اما توماس توخل سرمربی آلمانی پی.اس.جی در کنفرانس خبری اش قبل از مصاف این تیم مقابل لیون اعلام کرد که نیمار در این بازی تیمش را همراهی نخواهد کرد و برای آرامش دادن به هواداران تیمش گفت که اگر همه چیز خوب پیش برود، نیمار در بازی پی.اس.جی مقابل دیژون در مرحله یک چهارم پایانی جام حذفی فرانسه به تیم ملحق خواهدشد.

توخل در کنفرانس خبری اش در این باره گفت:« برای نیمار، تیاگو سیلوا و مارکینیوش خیلی زود است که به میادین بازگردند. اگر همه چیز خوب پیش برود، این بازیکنان برای مصاف با دیژون در جام حذفی فرانسه راهی زمین خواهند شد.»

این سرمربی آلمانی معتقد است که نیمار که از امروز به تمرینات گروهی تیم ملحق شده، به زودی به روزهای اوجش باز خواهدگشت ولی تاکید کرد که قصد ندارد در دیداری حساس و پرفشار مثل بازی با لیون او را تحت فشار بگذارد.

علاوه بر نیمار، تیاگو سیلوا، مارکینیوش، ابو دیالو و برنات هم نامشان را در لیست بازیکنان آماده پاری سن ژرمن برای مصاف با لیون نمی بینند. هواداران تیم پاریسی نگران آن بودند که برنات نتواند به بازی تیمشان در دور رفت مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا مقابل دورتموند به اوج آمادگی برسد اما توخل اعلام کرد که برای آن بازی برنات را در اختیار خواهد داشت.

6363