وبسایت رسمی فوتبالی- اصغر حاجیلو مدیر تیم استقلال بعد از حدود دو هفته غیبت در نهایت همراه شفر در مراسم هم اندیشی مربیان، بازیکنان و داوران شرکت کرد.
به گزارش فوتبالی، بعد از اردوی استقلال در ترکیه حاجیلو در تمرینات و حتی 2 بازی دوستانه استقلال مقابل نساجی و ویستا توربین غایب بود. کانال رسمی باشگاه استقلال دلیل غیبت او را سرما خوردگی شدید اعلام کرد، اما برخی اعتقاد داشتند حاجیلو با استقلالی ها قهر کرده است و دیگر با آبی ها همکاری نخواهد داشت، ولی سرانجام امروز پس از حضور در مراسم هم اندیشی کنار شفر عکس یادگاری خود را ثبت کردند تا به نوعی به گمانه زنیها پایان دهند.
9697

استقلال 











