متد بی نظیر و خلاقانه ای که نیمار را از تیغ جراحی نجات داد

متد بی نظیر و خلاقانه ای که نیمار را از تیغ جراحی نجات داد

سایت رسمی فوتبالی- نیمار ستاره برزیلی پاری سن ژرمن برای رهایی از بند مصدومیتی که از ناحیه انگشت پا گریبانگیرش شده، از متدی خلاقانه و نوآورانه بهره می برد تا بتواند در زودترین زمان ممکن به میادین ورزشی بازگردد.

طبق پیش بینی پزشکان نیمار برای ده هفته از میادین ورزشی به دور خواهد بود.اما حالا او بامتدی درمانش را آغاز کرده که امیدوار است بتواند زودتر از زمان پیش بینی شده به روزهای اوج بازگردد. او حالا با اتکا به این متد، توانسته از زیر تیغ جراحان در رفته و راه درمانی محافظه کارانه ای را دنبال کند.

در جریان دیدار پاری سن ژرمن مقابل استراسبورگ در جام حذفی فرانسه بود که انگشت پنجم پای راست نیمار شکست و در طول روزهای اخیر او نظرات چندین پزشک مورداعتماد را جویا شده تا ببیند بهترین راهکار درمانی چه راهکاری است و حالا به سراغ متد PRP (یعنی پلاسمای غنی از پلاکت) که یک بار در بارسلونا نیز از آن بهره برده بود، خواهد رفت.

طبق گزارش منتشره در گلوبوسپورته برزیل، این درمان، نوعی متد است که در آن از خون خود بیمار برای بازیابی بافت آسیب دیده، بهره می برند. در مرحله اول، به اندازه موردنیاز،از بیمار خون گرفته می شود؛ در مرحله دوم، خون او سانتریفیوژ شده و بدین ترتیب این حجم خون از حیث پلاکت غنی سازی می شود و در مرحله سوم و پایانی این خون غنی سازی شده به منطقه مصدوم و آسیب دیده بدن بیمار تزریق می شود. این روش، روشی مطمئن و کاربردی است که همیشه نتایج خیره کننده ای را به همراه داشته است.

دکتر رامون کوگات و گروه متخصصان در بنیاد گارسیا کوگات که نیمار را ویزیت کردند، بررسی های متعددی در مورد بافت تاندون ها، لیگامنت ها و بخش های مختلف بدن از جمله زانو، قوزک پا، شانه، پوست و ستون مهره ها انجام داده اند و دکتر رامون کوگات اخیرا گابریل ژسوس دوست صمیمی نیمار را جراحی کرده بود.

طبق پیش بینی های انجام شده، نیمار در اواسط ماه آوریل به اوج بازخواهد گشت وروند بهبودش فعلا طبق برنامه ریزی ها پیش می رود.

6363