خبر بد لوپاریزین: انگشت پای نیمار دوباره شکسته

خبر بد لوپاریزین: انگشت پای نیمار دوباره شکسته

سایت رسمی فوتبالی – طبق گزارش منتشره در روزنامه فرانسوی لوپاریزین، انگشت پای نیمار دوباره دچار شکستگی شده است. این شکستگی دقیقا در ناحیه ای رخ داده که نیمار تقریبا یک سال پیش آن را مورد جراحی قرار داده بود.

در اوایل سال 2018 میلادی (در فوریه 2018) بود که شکستگی انگشت پای راست نیمار باعث شد تا او حدود سه ماه از میادین ورزشی به دور بماند. نیمار برای جراحی انگشت پایش به برزیل رفت و سه ماهی نتوانست پاری سن ژرمن را همراهی کند و در ماه می ، با تلاشی فراوان برای بازیهای جام جهانی به روزهای اوج بازگشت.

حالا روزنامه لوپاریزین پس از دستیابی به نتایج تستهای پزشکی پای مصدوم نیمار، این خبر را منتشر کرده و تائید کرده که بدترین احتمالاتی که درمورد پای نیمار پیش بینی می شد، به وقوع پیوسته. انگشت پای ستاره برزیلی در بازی تیمش مقابل استراسبورگ در جام حذفی فرانسه، دچار شکستگی شده است.


دراین گزارش به این نکته اشاره شده که تمام گزینه ها درمورد اوضاع نیمار روی میز هستند و تا پیش از اتمام این هفته، پزشکان پاریسی تصمیم نهایی را درمورد او خواهند گرفت و اعلام خواهد شد که ایا نیمار دوباره باید زیر تیغ جراحی برود یا خیر. رودریگو لاسمار، پزشکی که چندماه پیش انگشت پای نیمار را جراحی کرده بود، روز دوشنبه به پاریس می رسد تا شرایط پای او را مورد بررسی قرار دهد. اما پزشکان باشگاه پاریسی نسبت به وضعیت مصدومیت نیمار چندان خوشبین نیستند.

درصورتی که این خبر تائید شود، ممکن است نیمار دوباره زیر تیغ جراحی رفته و دست کم تا اواخر آوریل و یا حتی اوایل ماه می از میادین ورزشی به دور خواهد بود. رسانه های ورزشی مختلفی اعلام کردند که نیمار به طور قطع بازی تیمش مقابل منچستریونایتد در لیگ قهرمانان اروپا را از دست خواهد داد.

6363