اکبر میثاقیان: کی‌روش فوتبال ایران را متحول کرد

اکبر میثاقیان: کی‌روش فوتبال ایران را متحول کرد

وب سایت رسمی فوتبالی- کارشناس و پیشکسوت فوتبال گفت: کی روش برای فوتبال ما زحمات زیادی کشیده و نباید تلاش های او نادیده گرفته شود.

اکبر میثاقیان در ارزیابی اش از عملکرد تیم ملی فوتبال ایران در هفدهمین دوره رقابتهای جام ملتهای آسیا گفت: شروع خوبی در جام ملت های آسیا داشتیم و توانستیم با ارائه بازیهای قابل قبول نتایج خوبی کسب کرده و به چند پیروزی دست پیدا کنیم.

وی تاکید کرد: هر چه به مراحل بالاتر نزدیک می شدیم تیم ها قوی تر شده و بازی مقابل آنها سخت می شد اما در مجموع توانستیم بردهای خوبی را کسب کنیم.

میثاقیان افزود: ژاپن یک تیم متفاوت بود. آنها بازی خوبی از خود ارائه دادند البته می توانستیم در نیمه اول به گل دست پیدا کنیم و اگر دروازه بان ژاپن خوش شانس نبود و ضربه آزمون به پایش اصابت نمی کرد مطمئنا شرایط تغییر می کرد و ما می توانستیم به فینال جام ملت های آسیا راه پیدا کنیم.

وی ادامه داد: در نیمه دوم یک اشتباه بزرگ داشتیم و همان مسئله باعث گل خوردن ما شد سپس شیرازه تیم از هم پاشید و نتوانستیم به خودمان سروسامان بدهیم و دو گل دیگر هم دریافت کرده و از گردونه مسابقات حذف شدیم اما این شکست و این حذف چیزی از ارزش های بازیکنان ما کم نمی کند. آنها تلاش زیادی کردند تا بتوانند گل های خورده راجبران کنند اما زمان کوتاه بود و نتوانستیم به این مهم دست پیدا کنیم.

بازیکن پیشین تیم ملی خاطرنشان کرد: زحمات کی روش در این ۸ سال را نباید نادیده بگیریم. او یک مربی بزرگ است که به فوتبال ما آمد و تیم ملی را متحول کرد و توانست نتایج قابل قبولی با ملی پوشان ما کسب کند.

وی در خصوص خداحافظی کارلوس کی روش از تیم ملی گفت: تصمیم نهایی با خود اوست. او تصمیم می گیرد که از ایران برود یا ادامه دهد اما حضور او تاثیر مثبتی در فوتبال ما داشت و نتایج خوبی که او کسب کرد نشان دهنده این است که فوتبال ما تحول زیادی داشته است.

2526