معاون اجرایی استقلال: بحران مالی ما فقط همین ماه است

معاون اجرایی استقلال: بحران مالی ما فقط همین ماه است

وبسایت رسمی فوتبالی- معاون اجرایی باشگاه استقلال اعلام کرد مشکلات مالی این باشگاه مربوط به این ماه است و در ماه های آتی این باشگاه کم تر مشکلات مالی دارد 

به گزارش فوتبالی، هادی مباشری در گفت و گو با خبرنگار فوتبالی در خصوص شرایط مالی این باشگاه اظهار داشت: شرایط مالی استقلال خوب نیست و مشکلات زیادی داریم اما بحران مالی ما فقط در این ماه است و در ماه های آتی برای پرداخت پول مشکلی وجود ندارد. ما اگر بتوانیم مشکلات مالی این ماه را پشت سر بگذرانیم در ماه های آتی شرایط خیلی بهتری خواهیم داشت.

وی در ارتباط با این که چه زمانی بازیکنان جدید معرفی خواهند شد گفت: هنوز مشخص نیست اما قطعا تمام تلاش باشگاه استقلال برای جذب بازیکن است و ما امیدواریم با رفع مشکلات بتوانیم شرایط بهتری داشته باشیم.

مباشری در ارتباط با نقد نشدن حواله بازیکنان استقلال گفت: به ما قول داده اند هر چه زودتر این مشکل نیز رفع شود.  شرکت مربوطه اعلام کرده تمام تلاش خود را برای پرداختی بازیکنان استقلال انجام خواهد داد. این مبلغ جز همان ۳۰ میلیاردی است که قبلا حساب شده و بیشتر به مطالبات بازیکنان برمی گردد. ما امیدواریم هر چه زودتر حواله بازیکنان نقد شود تا آن ها با شرایط بهتری در خدمت تیم باشند.

9697