امری: دربی برابر چلسی یک فینال کوچک است

امری: دربی برابر چلسی یک فینال کوچک است

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال برای افزایش شانس های خود در مسیر کسب سهمیه لیگ قهرمانان چاره ای جز پیروزی در خانه خود برابر چلسی ندارد و امری تنها هدف تیمش برابر رقیب همشهری را کسب پیروزی توصیف کرد.

اونای امری گفت: "من مشتاقانه منتظر این مسابقه هستم و فکر می کنم شنبه برای ما آزمون بزرگی بوده و اولین هدف ما این است که در بین چهار تیم برتر قرار بگیریم. پس از شکست ما مقابل وستهام شرایط دشوارتر شده اما اگر ما در بازی روز شنبه برابر چلسی برنده شویم شرایط مثبت می شود و این دربی یک آزمون و چالش خوب برای آرسنال است.

پیروز شدن ما را به چلسی نزدیک تر می کند و این یک قدم برای رسیدن به هدف است. ورای 38 بازی، بعضی مسابقات مانند یک فینال هستند و دربی شنبه نیز برای ما یک فینال کوچک است.

ما در داخل و خارج خانه دو عملکرد متفاوت داشته ایم اما برابر چلسی تمام هدف ما کسب پیروزی است. ما قصد داریم بازی به بازی پیش برویم. روز شنبه ما در خانه بازی داریم و فکر می کنم باید برابر هواداران نمایش بسیار خوبی ارائه دهیم من از بازیکنانم روح و عملکردی بزرگ را در روز شنبه مقابل چلسی می خواهم.

دربی یک بازی دشوار و سخت است و من فکر می کنم آزمایش خوبی برای ما خواهد بود. ما می خواستیم با برتری در این مسابقه با فاصله سه امتیازی چلسی در جدول برسیم، اما شکست ما در وستهام این امکان را از ما گرفت."