امری: حالا همه می خواهند آرسنال را شکست دهند

امری: حالا همه می خواهند آرسنال را شکست دهند

به گزارش "ورزش سه"، توپچی ها بعد از پذیرش شکست غیرمنتظره در ابتدای هفته برابر کریستال پالاس، فرصت صعود به رتبه سوم لیگ برتر را از دست دادند و حالا برای زنده نگه داشتن شانس های صعود خود به لیگ قهرمانان، چاره ای جز غلبه بر ولورهمپتون در دیدار فردا شب ندارند.

اونای امری گفت: من فکر نمی کنم ولورهمپتون بازی فردا را آسان بگیرد و حس می کنم بازیکنان حریف در جریان بازی فشار زیادی روی دروازه ما وارد خواهند کرد. من یک کار را خیلی سریع روی نیمکت ارسنال انجام دادم؛ ما در برابر همه تیم های لیگ برتر بازی می کنیم و هدف همه رقبا نیز پیروزی است؛ پس ما نیز قصد داریم در همه بازی ها با انگیزه زیادی بجنگیم و مبارزه کنیم.

انگیزه رقبا یکی بهبود وضعیت خود در جدول و دیگری شکست دادن تیمی مانند آرسنال است. همه تیم ها می خواهند با ما مبارزه کنند زیرا آنها به ما احترام می گذارند و برایشان کسب پیروزی در مقابل آرسنال اهمیت زیادی دارد.

از همان ابتدای فصل تلاش ما کسب سهمیه بود و حالا در موقعیتی قرار داریم که امکان رسیدن به این هدف بزرگ وجود دارد و سرنوشت آرسنال همچنان در دستان خودش است. حالا در مقطع کلیدی و مهم فصل قرار داریم و فردا شب بازی بزرگی در انتظار آرسنال است و حالا ما این فرصت را داریم تا نشان دهیم که قادر به انجام چه کارهایی هستیم."