بارسلونا و حس خیانتی که دی یونگ به آنها کرده؛ ما با او کلامی توافق کرده بودیم؛ ولی در عمل...

بارسلونا و حس خیانتی که دی یونگ به آنها کرده؛ ما با او کلامی توافق کرده بودیم؛ ولی در عمل...

سایت رسمی فوتبالی- یکی از ابهامات بزرگ این روزهای بازار نقل و انتقالات در حال حل شدن است. فرانکی دی یونگ، بازیکن جوان باشگاه آژاکس در طول هفته ها و ماه های اخیر به شدت مورد توجه باشگاه های بزرگ و تراز اول فوتبال اروپا قرار داشت و حالا به نظر می رسد که کم کم سرنوشت او در حال روشن شدن است.

دروقفه لیگ هلند در فصل زمستان، دی یونگ هم با کاروان آژاکس عازم تور آمریکا شده بود و حالا آنها به هلند بازگشته اند و به نظر می رسد که تا چند روز آینده سرنوشت تیم آتی دی یونگ در دنیای فوتبال روشن شود. او قصد دارد تا تکلیف آینده اش را همین حالا و در بازار زمستانی روشن کند تا بدین ترتیب بدون گمانه زنی و فشار و استرس بتواند بازیهای باقی مانده تاپایان فصل جاری را در کمال آرامش برگزار کند؛ چه در لیگ قهرمانان اروپا و مصاف با رئال مادرید و چه در لیگ هلند.

این روزها سران باشگاه بارسلونا بی قرار خرید دی یونگ هستند و حدودا یک سالی می شود که با این بازیکن هلندی و نزدیکانش در تماس هستند. روبرت فرناندز مدیر فنی سابق باشگاه بارسا بارها برای جذب او ابراز تمایل کرده بود و حتی برای دیدار با دی یونگ به هلند سفر کرده بود.

 بارسایی ها کاملا پای خواسته و تصمیمشان برای جذب دی یونگ ایستاده اند و پپ سگورا و اریک آبیدال مدیران باشگاه براین باورند که با توجه به بالارفتن سن بازیکنان رختکن تیم کاتالان، جذب مهره های جوان و بامهارت از اولویتهای باشگاه بارسلوناست و به همین خاطر برای خرید فرانکی دی یونگ و البته آدرین رابیو تلاش می کنند. طبق گزارشهای منتشره دی یونگ حتی با سران باشگاه بارسا به توافق لفظی برای پیوستن به نوکمپ در فصل آینده دست یافته بود.

اما در روزهای اخیر این ماجرا به نحو عجیبی دستخوش تغییرات شده؛ سران بارسا دراین باره گفته اند:« دی یونگ به صورت کلامی به ما گفته بود که دوست دارد به اینجا بیاید ولی درعمل چیز دیگری را نشان می دهد.» 

ماجرا از این قرار است که رسانه های فرانسوی در گزارشهایشان به این نکته اشاره کرده اند که دی یونگ به سران پاری سن ژرمن قول داده که در ازای دریافت دستمزدی بالاتر از رقم دستمزد پیشنهادی بارسا، به این تیم خواهد رفت. این درحالی بود که سران بارسا حاضر بودند تا برای خرید دی یونگ 80 میلیون یورو هزینه کنند و حالا معتقدند که این بازیکن جوان به آنها خیانت کرده است.

 این اتفاق دوباره کابوس جذب آنتوان گریزمن را به یاد بارسایی ها انداخته؛ ماجرایی که پس از چندین ماه مذاکره، به در بسته خورد و گریزمن نهایتا تصمیم گرفت تا در اتلتیکو بماند و به بارسا منتقل نشود و گویا حالا درمورد دی یونگ هم این اتفاق درحال تکرار است.

6363