توضیح مبعلی درباره جدایی از استقلال خوزستان

توضیح مبعلی درباره جدایی از استقلال خوزستان

وبسایت رسمی فوتبالی - بازیکن - مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان اعلام کرد, ۲ روز است که در تمرینات این تیم حاضر نمی‌شود و گفته دیگر برنمی‌گردد.

ایمان مبعلی که بعد از جدایی داریوش یزدی به عنوان بازیکن - مربی در تیم فوتبال استقلال خوزستان مشغول به کار بود,  درباره جدایی‌اش از این تیم  گفت: هنوز رسماً‌ جدا نشده‌ام و فقط گفته‌ام دیگر نمی‌خواهم برای این تیم بازی کنم.  دو روز است که در تمرینات شرکت نمی‌کنم. برای این تصمیم دلایل بسیار زیادی دارم که باعث شد دیگر نخواهم در استقلال خوزستان بازی کنم؛ یکی از اصلی‌ترین دلایل کسر 6 امتیاز از تیم بود. بازیکنان تلاش‌ زیادی کردند و بیشتر از توان‌شان برای تک تک این امتیازات زحمت کشیدند اما به راحتی 6 امتیاز از تیم کسر شد و بعد از این اتفاق نیز کسی پاسخگو نیست و عملاً هیچ اتفاقی رخ نداده, اما مسئله‌ای که مشخص است این است که در کسر این 6 امتیاز بازیکنان و کادر فنی اصلاً‌ مقصر نبودند.

بازیکن تیم فوتبال استقلال خوزستان اضافه کرد: بعد از جدایی داریوش یزدی من و آقا کریم (بوستانی) سعی کردیم تیم را در شرایط مناسب نگه داریم اما بعد از کسر 6 امتیاز و در حالی که مدیران و مسئولان باشگاه مقصر بودند واقعاً هیچ کاری برای خوب شدن اوضاع باشگاه انجام نشد. مسائل دیگری نیز در جدایی‌ام از استقلال خوزستان وجود داشت اما اصلی‌ترین دلیل همین کسر 6 امتیاز بود. شرایط استقلال خوزستان اصلاً خوب نیست و هم اکنون در این باشگاه نه رئیس مشخص است و نه سرمربی.

مبعلی راجع به آینده فوتبالی خودش خاطرنشان کرد: احتمالش خیلی کم است که بخواهم دیگر فوتبال بازی کنم. فعلاً با یکی دو تیم که در استان خوزستان هستند, صحبت کرده‌ام که شاید به عنوان مربی به کادر آنها اضافه شوم.

وی درباره وضعیت کریم بوستانی در استقلال خوزستان, یادآور شد: وضعیت ایشان هنوز مشخص نیست. مشکل اصلی این است که هنوز اعلام نکرده‌اند سرمربی تیم چه کسی است. با توجه به اینکه از نقل و انتقالات هم محروم شده‌ایم,‌ قبل از آغاز نقل و انتقالات می‌توانستیم 3 بازیکن آزاد جذب کنیم اما مسئولان باشگاه سرمربی تیم را مشخص نکردند تا سرمربی به دنبال جذب بازیکن باشد. اصلاً‌ از باشگاه کسی نیامد و بگوید قبل از آغاز نقل و انتقالات از 3 سهمیه آزادمان استفاده و تیم را ترمیم کنیم.

بازیکن- مربی استقلال خوزستان با بیان اینکه «استقلال خوزستان در مسیر درستی حرکت نمی‌کند»,  گفت: نمی‌توان از الان گفت سقوط تیمی به لیگ دسته اول قطعی شده اما  باید مطمئن بود که استقلال خوزستان یکی از گزینه‌های سقوط است؛ این موضوع را قطعاً همه می‌دانند. اوضاع استقلال خوزستان بهبود پیدا نمی‌کند مگر اینکه تغییر و تحولات اساسی صورت بگیرد و با کمک و حمایت‌های لازم این تیم سرو سامان بگیرد چون هنوز احتمال دارد که در لیگ بماند.

مبعلی در پاسخ به این سؤال که آیا جدایی‌اش از استقلال خوزستان قطعی شده یا خیر, گفت: هنوز از سوی مسئولان باشگاه در این باره با من صحبتی نشده اما 2 روز پیش در تمرین اعلام کردم که می‌روم و دیگر برنمی‌گردم.

1984