ایمان مبعلی: از فوتبال خداحافظی نکرده‌ام/ می‌توانستیم سپاهان را شکست دهیم

ایمان مبعلی: از فوتبال خداحافظی نکرده‌ام/ می‌توانستیم سپاهان را شکست دهیم

وبسایت رسمی فوتبالی -ایمان مبعلی در مصاحبه با خبرگزاری تسنیم ، در خصوص تساوی یک بر یک برابر سپاهان گفت: می‌دانستیم مقابل یک تیم پرقدرت قرار می‌گیریم. ما روی نقاط ضعف و قوت این تیم کار کردیم و فکر می‌کنم بازی خوبی هم انجام دادیم. در این بازی موقعیت‌های ما بیشتر از سپاهان بود و می توانستیم 3 امتیاز را بگیریم و سپاهان را شکست دهیم. با این حال تساوی هم برابر این تیم نتیجه بدی نبود ولی اگر بچه‌ها قدر فرصت‌ها را می‌دانستند، کسب 3 امتیاز دور از دسترس نبود.

وی در خصوص اعتراض بازیکنان استقلال خوزستان به گل سپاهان و اینکه آنها اعتقاد داشتند خطای پنالتی روی یونس دلفی هم گرفته نشد تصریح کرد: بازیکنان ما معتقد بودند که داور اعلام کرده بود باید بعد از سوت او ضربه زده شود، از طرفی نظر بازیکنان سپاهان عکس این قضیه بود. خطا روی دلفی هم می توانست پنالتی باشد ولی بازی دیگر تمام شده و نظر داور هم بعد از تصمیمی که می‌گیرد قابل تغییر نیست.

مبعلی در خصوص نشستن روی نیمکت استقلال خوزستان به‌عنوان مربی و اینکه می‌گویند وی از فوتبال خداحافظی کرده است اظهار داشت: من از فوتبال خداحافظی نکرده‌ام و غیبتم در بازی به دلیل مصدومیت بود. با درخواست آقای بوستانی روی نیمکت نشستم تا به ایشان کمک کنم. مطمئنا در نیم فصل دوم برای استقلال خوزستان بازی خواهم کرد.

1984