پیروزی دشوار میلان مقابل اسپال

پیروزی دشوار میلان مقابل اسپال

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان گنارو گتوزو در دیداری خانگی، در حالی که ابتدا از حریف عقب افتادند، در ادامه توانستند دو بار توسط کاستیه خو و ایگواین به گل برسند و به سه امتیاز این دیدار دست پیدا کنند.

دو تیم بازی را متعادل اغاز کردند و این میلانی ها بودند که در دقیقه 9 به گل رسیدند اما داور به دلیل آفساید آن را نپذیرفت. در مقابل، این تیم میهمان بود که در دقیقه 13، به گل رسید. پتانیا که پشت محوطه جریمه میلان صاحب توپ شده بود، ضربه ای زد که بعد از برخورد به بازیکن میلان، قوس برداشت و وارد دروازه شد.

اما این برتری تنها 3 دقیقه پایدار بود و میلانی ها خیلی زود کار را به تساوی کشیدند. روی دفع توپ اشتباه مدافع اسپال، کاستیه خو در محوطه جریمه صاحب توپ شد و با یک ضربه دقیق، کار را تمام کرد.

در ادامه باز هم این میلانی ها بودند که توپ و میدان را در اختیار و موقعیت های خوبی هم برای گلزنی داشتند اما نتوانستند از آنها استفاده کنند و نیمه اول با تساوی 1-1 به پایان رسید.

در نیمه دوم روند بازی تغییر چندانی نکرد و باز هم این میلانی ها بودند که ابتکار عمل را در دست داشتند و سرانجام در دقیقه 64 به گل دوم رسیدند. روی یک ارسال به محوطه جریمه اسپال، توپ با دخالت چالهان اوغلو به ایگواین رسید و او هم با یک ضربه دقیق، کار را تمام کرد.

در ادامه هر دو تیم موقعیت های خوبی برای زدن گل های بعدی داشتند که نتوانستند از آنها استفاده کنند. در دقیقه 89، سوسو با دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد تا میلان 10 نفره شود اما این اتفاق تغییری در نتیجه ایجاد نکرد و بازی با برتری 2-1 روسونری به پایان رسید.