افشارزاده: نمی توانم به جلسه خصوصی سازی بروم/استقلال روی غلتک افتاده

افشارزاده: نمی توانم به جلسه خصوصی سازی بروم/استقلال روی غلتک افتاده

وب سایت رسمی فوتبالی-بهرام افشارزاده یکی از غایبین اتاق فکر خصوصی سازی است 

به گزارش فوتبالی، مدیر عامل سابق باشگاه استقلال که به جلسه هم اندیشی در خصوص خصوصی سازی دعوت شده، در ارتباط با این مسئله به خبرنگار ما گفت: جلسه فردا است و بنده به دلیل حضور در کیش و جلساتی که باید شرکت کنم نمی توانم در این نشست حضور پیدا کنم اما در این ارتباط متنی را تنظیم کرده و ارسال می کنم. 

افشارزاده در ادامه افزود: خصوصی سازی اتفاق خیلی خوبی است و بالاخره باید این اتفاق رقم بخورد اما به هر حال باید به درست ترین شکل ممکن انجام شود. من پیشنهاد تشکیل هیئت یازده، دوازده نفره را برای خصوصی سازی دادم تا افرادی واقف و کارشناس در این رابطه تصمیم گیری کنند. در کنار این دو باشگاه به آدم هایی نیاز دارند که صلاحیت خرید را داشته باشند.

وی در خصوص این که چه افرادی صلاحیت خرید را دارند گفت: کسانی که هم در ارتباط با ورزش و مدیریت آگاهی و هم از لحاظ مالی شرایط لازم را داشته باشند. آن ها باید برنامه های خود و شرایط مالی شان را شفاف سازی کنند و ضمن این که سازمان خصوصی سازی هم باید بدهی های باشگاه ها و شرایط شان را به طور کامل خصوصی سازی کند.

مدیر عامل سابق استقلال در ارتباط با شرایط این باشگاه گفت: خوشبختانه شرایط استقلال بهتر شده و این تیم روی غلتک افتاده که امیدوارم با فرصت کافی به مدیرش آقای فتحی بتواند شرایط بهتری را دنبال کند. قطعا شرایط استقلال با تقویت بیشتر می تواند بهتر از این هم شود.

7655