حمایت قاطعانه سولاری از آسنسیو

حمایت قاطعانه سولاری از آسنسیو

سایت رسمی فوتبالی - سانتیاگو سولاری علیرغم عملکرد نه چندان خوب مارکو آسنسیو در برابر دروازه و هدر دادن چندین موقعیت، از نمایش این بازیکن تمجید کرد.

به گزارش فوتبالی، اولین گل کریم بنزما در 6 بازی اخیر باعث پیروزی 1 - 0 رئال مادرید برابر رایووایکانو شد اما بعضی از هواداران از نمایش تیم راضی نبودند. تیبو کورتوا بار دیگر در دقایق پایانی بازی با یک مهار دو مرحله ای دروازه تیم را نجات داده و صدای سوت و اعتراض هواداران که از شکست هفته گذشته برابر زسکا مسکو نیز عصبانی بودند، به گوش می رسید. آسنسیو نیز در این بازیکن دو موقعیت بسیار خوب را از دست داد اما سولاری تاکید دارد که مشکلی با عملکرد این بازیکن 22 ساله یا واکنش هوادران ندارد. سرمربی رئال مادرید پس از بازی به خبرنگاران گفت: " از حمایت هواداران در طول بازی خوشحال هستم. آن آخرین شانس بود و این فوتبال است. آسنسیو بسیار فعال بود. در دفاع به سختی تلاش کرد و در تمامی طول خط حمله حضور داشت. این آسنسیویی بود که همه ما می خواستیم ببینیم. من خیلی بازی او را دوست دارم. او باید به تلاش خود ادامه دهد تا توپ هایش وارد دروازه شود. "

آسنیو در دقیقه 70 بازی از زمین بیرون رفت. بنزما نیز کمی بعد به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو تعویض شد و حالا حضور هر دوی این بازیکنان در نیمه نهایی جام جهانی باشگاه ها که روز چهارشنبه برابر کاشیما آنتلرز در امارات برگزار خواهد شد، در هاله ای از ابهام است. سولاری در این باره گفت: " فردا در هواپیما شرایط این دو را بررسی خواهیم کرد چون زمان بیشتری نداریم. "

1070