دو رئالی و دو بارسایی؛ الگوهای فوتبالی نیمار

دو رئالی و دو بارسایی؛ الگوهای فوتبالی نیمار

سایت رسمی فوتبالی- نیمار ستاره برزیلی پاری سن ژرمن با انتشار یک استوری در شبکه رسمی اینستاگرام از الگوهای فوتبالی اش نام برده. در این تصویر 4 بازیکن برزیلی که ازنظر نیمار بهترین ها بوده اند بر سر یک میز نشسته اند. هیچ یک از 4 الگوی فوتبالی نیمار دیگر در دنیای فوتبال بازی نمی کنند و جالب اینجاست که دو نفر از الگوهای نیمار بارسایی بوده اند و دو نفر دیگر رئالی.

در پس زمینه این تصویر مجسمه معروف عیسی مسیح ریودوژانیرو دیده می شود و 5 ستاره گرد یک میز نشسته اند که یکی از این بازیکنان خود نیمار است که توپ را به حال نمایشی با سرش مهار کرده. 4 بازیکن دیگر هم در حال نواختن چند ساز موسیقی هستند و از دورهم بودن لذت می برند. خود نیمار هم در حالی که توپ را روی سرش دارد، گیتار می نوازد.

نیمار با انتشار این تصویر به قدردانی از 4 اسطوره فوتبالی اش پرداخته و جالب اینجاست که دونفر از این اسطوره ها بازیکن رئال مادرید بوده اند (رونالدوی برزیلی و کاکا) و دو نفر هم جزو ستاره های سابق بارسلونا (ریوالدو و رونالدینیو) بودند.

اندکی بعد از انتشار این استوری بود که ریوالدو، با انتشار پیغامی از نیمار تشکر کرد. ریوالدو در پیغامی درواکنش به استوری نیمار نوشت:«تو فوق العاده ای.» 

ریوالدو یکی از برترین بازیکنان دنیای فوتبال در اواخر دهه 1990 و اوایل دهه 2000 بود.ریوالدو در سال 2014 کفشهایش را آویزان کرد ولی هنوز ارتباطش را با دنیای فوتبال قطع نکرده است. 

کاکا هم در واکنش به این استوری نوشت:«از تماشای درخشش تو در دنیای فوتبال واقعا خوشحالم.» کاکا که در سال 2007 توپ طلا را فتح کرده بود سال گذشته با دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

رونالدو و رونالدینیو در واکنش به این تصویر فقط واژه «بزرگ» را نوشتند.

6363