مربی سابق رئال مادرید: رونالدینیو مجرم نیست؛ او را تنها بگذارید

مربی سابق رئال مادرید: رونالدینیو مجرم نیست؛ او را تنها بگذارید

پایگاه خبری فوتبالی – مربی سابق تیم رئال مادرید در متنی نوشته رونالدینیو فقط یک حماقت انجام داده و مجرم نیست.
به گزارش فوتبالی، چندی پیش خبر رسید رونالدینیو و برادرش به دلیل جعل پاسپورت توسط پلیس پاراگوئه دستگیر شدند و به زندان افتادند. این دو نفر پس از گذراندن دوران محرومیتی کوتاه در زندان، با قراردادن وثیقه قرار شد ادامه حبس خانگی را در یک هتل در پایتخت پاراگوئه بگذرانند. در همین راستا دوست و دشمن این سوپراستار سابق دنیای فوتبال که به همراه برزیل قهرمان جهان شده و با بارسلونا لیگ قهرمانان را فتح کرده به بیان نظرشان در این رابطه پرداختند که خورخه والدانو یکی از این نفرات بود.
مربی سابق رئال مادرید در ستون خود در ال‌پاییس نوشته: رونالدینیو چند هفته در زندان بوده. او را تنها بگذارید. حماقت؛ چیزی که وکیلش او را نامیده یک چیز است و مجرم بودن چیزی دیگر. مانند تمام بازیکنان برزیلی دنیای فوتبال، زندگی برای او تعریف شده در حضور همیشگی در یک مهمانی. فوتبال هم که یک بازی است که زندگی را بزر‌گتر از حد واقعی نشان می‌دهد و غلو می‌کند هم در چهارچوب این مهمانی قرار گرفته است.
رونالدینیو سابقه قهرمانی در جام جهانی و لیگ قهرمانان را به همراه تیم ملی برزیل و بارسلونا دارد. درخشش او از پاریسن ژرمن آغاز شد و در پایان در میلان هم بازی کرد.

1101