گاف بزرگ در رای گیری توپ طلا؛ حضور یک خبرنگار جعلی از یک رسانه جعلی!

گاف بزرگ در رای گیری توپ طلا؛  حضور یک خبرنگار جعلی از یک رسانه جعلی!

سایت رسمی فوتبالی - برخی منابع مدعی شده اند که یکی از خبرنگارانی که نامش در فهرست رای دهندگان توپ طلا دیده می شود، وجود خارجی ندارد.

به گزارش فوتبالی، لوکا مودریچ موفق شد دوشنبه هفته گذشته جایزه ارزشمند توپ طلا را از آن خود کند. فرانس فوتبال فهرست تمامی خبرنگارانی که در این رای گیری شرکت کرده بودند را منتشر کرد. در بین نماینده های کامرون و دانمارک، خبرنگاری از کومور به نام عبدو بوینا دیده می شد. کومور جزیره ای در اقیانوس هند است که بین ساحل شرقی آفریقا و ماداگاسکار قرار دارد. گفته می شد که بوینا برای سایت albaladcomoros کار می کند. اما یک عکاس ورزشی که پیش از این برای این رسانه کار می کرده، مدعی شد که چنین فردی هرگز در این روزنامه مشغول به کار نبوده است. تویمیمو عبدو به الوطن گفت: " من از دیدن نام این روزنامه شگفتزده شدم. چرا که می دانم این روزنامه شش سال پیش بسته شد. هیچ خبرنگاری به نام عبدو بوینا در آن جا کار نمی کرد. ما دو خبرنگار ورزشی داشتیم. عبدل یوسف برای نسخه فرانسوی و شریف اوسین برای نسخه عربی بودند. "

علاوه بر این پرچمی که فرانس فوتبال برای کومور استفاده کرده از رده خارج شده و مربوط به 17 سال پیش است. رییس فدراسیون فوتبال کومور در این باره اظهار داشت: " می توانم درک کنم که عبدو بینات یک خبرنگار آزاد باشد. اما او نباید خود را به عنوان نماینده این روزنامه معرفی می کرد خصوصا که فرانس فوتبال از پرچم 17 سال پیش استفاده کرده که حالا دیگر وجود ندارد. "

1070