سرخیو راموس و خرید یک شاهکار هنری

سرخیو راموس و خرید یک شاهکار هنری

سایت رسمی فوتبالی- سرخیو راموس مدافع باتجربه تیم ملی اسپانیا و کاپیتان رئال مادرید، علاوه بر فوتبال، علایق فراوان دیگری هم دارد. چندی پیش او با انتشار تصاویری در اینستاگرامش از علاقه اش به اسب و اسب سواری خبر داد و به هوادارانش اعلام کرد که اسبی از نژاد خالص اسپانیایی دارد. یوکاتان، اسب او چند روز پیش در مسابقات جهانی 2018 به قهرمانی رسید وهمین اتفاق راموس را غرق در شادی کرد. حالا راموس این بار علاقه اش به هنر وهنرمندان را ابراز کرده است.

راموس پست تازه ای را در اینستاگرامش قرار داده است که در آن زمان در حال خریداری یک تابلوی نقاشی اثر مانوئل لئون مورنو، هنرمند اسپانیایی است. راموس درزیر این پست نوشته:« در استودیوی دوست خوبم مانوئل لئون مورنو، یکی از بامهارت ترین و آینده دارترین هنرمندان کشور.»

در این تصویر می توان راموس را در حال گفتگو با این نقاش درگالری اش مشاهده کرد. پشت سرآنها یک تابلوی بزرگ دیده می شود که سرخیو راموس آن را خریداری کرده است. مضمون این تابلو، فرد نابینایی است که نابینایان دیگری را هدایت می کند. خود راموس در مورد این تابلوی نقاشی گفته:« این تابلو در حقیقت لیدرهای دنیا را به نمایش می کشد.»

این نقاش اسپانیایی هم در صفحه رسمی اش دراینستاگرام پستی را درمورد سرخیو راموس منتشر کرده و نوشته:« اخیرا با انسانی بزرگ آشنا شدم که مرا حسابی سورپرایز کرد. او علاوه بر آنکه یکی از افسانه های حاضر ورزش اسپانیاست و من همیشه او را تحسین می کرده ام، یک انسان فوق العاده نیز هست. فروتن، خالص و دوست دوستانش. امیدوارم که سرخیو راموسهای زیادی باشند تا از فرهنگ کشورمان حمایت کنند و دریابند که اینجا مهارتهای زیادی وجود دارد.»

6363