امباپه و نیمار به دیدار برابر لیورپول می رسند

امباپه و نیمار به دیدار برابر لیورپول می رسند

سایت رسمی فوتبالی - کیلیان امباپه و نیمار، دو ستاره پاری سن ژرمن، به دیدار حساس این تیم برابر لیورپول در لیگ قهرمانان می رسد.

به گزارش فوتبالی، امباپه در طول دیدار فرانسه برابر اروگوئه به دلیل مصدومیت از ناحیه کتف بیرون رفت. لیورپول چهارشنبه هفته آینده به پاریس می رود تا در دیداری حساس برابر پاری سن ژرمن قرار بگیرد. مصدومیت امباپه می توانست کفه ترازو را به سود لیورپول سنگین کند و این در حالی بود که پاریسی ها بابت مصدومیت نیمار نیز نگران بودند. اما نشریه فرانسوی آر ام سی ادعا کرده که تیم پزشکی فرانسه با بررسی مصدومیت امباپه اعلام کردند که شرایط این بازیکن برای حضور در دیدار برابر لیورپول مساعد است. این یعنی بازیکن جوان فرانسوی پاریس می تواند در دیدار روز شنبه برابر تولوز نیز حضور داشته باشد. 

نیمار نیز در طول بازی دوستانه تیم ملی برزیل برابر کامرون به دلیل مصدومیت از بازی بیرون رفت. اما مهاجم برزیلی نیز اعلام کرد که مصدومیتش به حدی جدی نیست که نتواند پی اس جی را در دیدار برابر لیورپول همراهی کند. دکتر تیم ملی برزیل می گوید که نیمار به انجام اسکن برای تعیین سطح مصدومیتش نیاز دارد. دکتر برزیل اظهار داشت: " او با احساس درد از زمین بیرون آمد. کمی ناراحتی داشت. نیاز به زمان بیشتر و انجام اسکن برای تعیین شدت مصدومیتش دارد اما مشخصا مصدومیت جدی این بازیکن را تهدید نمی کند. "

1070