کین: فرگوسن گفت قراردادت را پاره می‌کنیم؛ عذرخواهی من از فرگوسن و کی‌روش اشتباه بود

کین: فرگوسن گفت قراردادت را پاره می‌کنیم؛ عذرخواهی من از فرگوسن و کی‌روش اشتباه بود

سایت رسمی فوتبالی – روی کین 13 سال پیش از منچستریونایتد جدا شد. این هافبک اسطوره‌ای یونایتد در موفق‌ترین دوران این باشگاه در این تیم حضور داشت و با آنها هفت بار فاتح لیگ برتر و یک بار فاتح لیگ قهرمانان شد.

کین در سال 2005 و زمانی که فهمید باشگاه قرارداد جدیدی به او پیشنهاد نمی‌کند از یونایتد جدا شد. از قرارداد او با این باشگاه تنها چند ماه باقی مانده بود. این اتفاق زمانی افتاد که کین با شبکه تلویزیونی باشگاه مصاحبه کرد و به چندین بازیکن منچستریونایتد حمله کرد، آن‌چه که باعث خشم سر الکس فرگوسن شد.

کین سپس با فرگوسن جلسه‌ای داشت که در آن ایجنت او و دیوید گیل، مدیر وقت باشگاه هم حضور داشتند.

فرگوسن در آن هنگام بازوبند کاپیتانی را از کین پس گرفته بود و به کین گفته شد که قرارداد جدیدی به او پیشنهاد نمی‌شود اما باشگاه حاضر است برایش مسابقه بزرگ‌داشت برگزار کند. کین با عصبانیت جلسه را ترک کرد و یونایتد با او به‌صورت شتاب‌زده به توافق رسید تا دستمزد باقی‌مانده‌اش را بپردازد و قراردادش را فسخ کند.

کین در کتاب «نیمه دوم» نوشته است: «چند روز بود که می‌دانستم می‌خواهند از شر من راحت شوند. به فرگوسن گفتم: می‌توانم برای باشگاه دیگری بازی کنم؟ او گفت: بله، می‌توانی، چون داریم قراردادت را پاره می‌کنیم!»

کین بعدتر از فرگوسن و کارلوس کی‌روش عذرخواهی کرد، به‌ویژه که با کی‌روش هم دعوا کرده بود. او می‌گوید: «پس از عذرخواهی به خودم گفتم اصلا نمی‌فهمم چرا معذرت خواستم. من می‌خواستم کار درست را انجام بدهم. من بابت آن‌چه اتفاق افتاده بود عذرخواهی کردم. اما بابت رفتارم معذرت نخواستم. دلیلی نداشت که عذرخواهی کنم.»

8444