حضور مارسلو در رئال در آستانه 12 ساله‌ شدن؛ مارسلو: راموس به من خیلی کمک کرد

حضور مارسلو در رئال در آستانه 12 ساله‌ شدن؛ مارسلو: راموس به من خیلی کمک کرد

سایت رسمی فوتبالی – مارسلو نزدیک به 12 سال است که در رئال مادرید بازی می‌کند. پردراگ میاتوویچ او را کشف کرد و رامون کالدرون او را به رئال آورد.

او در ژانویه 2007 و در 18 سالگی با قیمت شش میلیون یورو از فلومیننزه خریداری شد. مارسلو در رئال 19 قهرمانی کسب کرده است. او که در مراسم ویژه‌ای برای بزرگ‌داشت 12 سال حضورش در سانتیاگو برنابئو برگزار شد گفت: «هر روز که بیدار می‌شوم بسیار خوشحالم چون همه دوست دارند که جایی باشند که من هستم. من در بهترین باشگاه دنیا بازی می‌کنم و این امتیاز را دارم. پوشیدن این پیراهن باعث می‌شود رویای من زنده بماند.

شروع بازی در باشگاه رویایی‌تان در 18سالگی وصف‌ناشدنی است. من بسیار عصبی بودم و می‌خواستم فقط برم و بازی کنم. زمانی که آمدم ستاره‌های زیادی در تیم بودند و آن روز، روز خاصی بود. اولین بازی‌ام را زیاد تماشا کرده‌ام چون اولین روز زندگی‌ام در بهترین باشگاه دنیا بود.»

مارسلو درباره این که چه توصیه‌هایی به او شد گفت: «توصیه‌های زیادی شد. سرخیو راموس زیاد با من حرف می‌زند. او از زمانی که به رئال آمده‌ام بسیار به من کمک کرده‌ است. من نصیحت‌های او را بسیار قبول دارم.»

8444