نویل: در اوایل دوران بازی‌ام، برخورد اشمایکل با من ظالمانه بود

نویل: در اوایل دوران بازی‌ام، برخورد اشمایکل با من ظالمانه بود

سایت رسمی فوتبالی – گری نویل گفته که در هنگامی که به ترکیب اصلی منچستریونایتد راه یافت، پیتر اشمایکل با او برخورد ظالمانه‌ای داشت.

نویل به عنوان یک مدافع نوجوان توانست به ترکیب منچستریونایتد راه پیدا کند. او گفت: «زمانی که 18، 19 سال داشتم، به تیم اصلی رسیدم. پیتر اشمایکل اغلب با من ظالمانه رفتار می‌کرد. حالا با او در این باره حرف می‌زنیم و می‌خندیم، اما او واقعا ظالم بود.

او به عنوان بازیکن خیلی از من خوشش نمی‌آمد. پیتر اشمایکل دروازه‌بان تیم بود و خط دفاعی تیم که متشکل بود از بروس، پالیستر، پارکر و اروین اسطوره‌ای بود. تا این که پل پارکر مصدوم شد و من در پست مدافع راست بازی کردم. به عنوان یک بازیکن جوان، مشخص بود که بی‌نقص نیستم و اشتباهاتی دارم. اما اشمایکل هر روز در تمرینات من را می‌کوبید و دفاع و سانترهای من را زیر سوال می‌برد. پس از بازی‌ها، او تمرین سانتر انجام می‌داد و روی نقطه پنالتی می‌ایستاد و سانترهای من را می‌گرفت و می‌گفت: چقدر مزخرف!

او مرتبا این کار را می‌کرد و با من خیلی وحشتناک و سخت برخورد می‌کرد. این کار او روی من اثر می‌گذاشت اما راستش را بگویم، باید فشار سنگین او را تحمل می‌کردم، چون تصور کنید در میدان اشتباه می‌کردید و طرفداران شما را هو می‌کردند.»

8444