فولاد خوزستان صفر - سپیدرود رشت یک / جادوی جادوگر در اهواز !

فولاد خوزستان صفر -  سپیدرود رشت یک / جادوی جادوگر در اهواز !

سایت رسمی فوتبالی - دو تیم فولاد خوزستان و سپیدرود رشت از هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال کشور به مصاف هم رفتند که در پایان شاگردان علی کریمی دست به کار بزرگی زدند و با یک گل میزبانشان را شکست دادند.

شنبه 19 آبان 1397

ورزشگاه الغدیر اهواز ساعت 15:30

تیم داوری: موعود بنیادی فر، تورج عیوض‌محمدی، یوسف مغروری و رضا عادل 

کارت:

کارت قرمز: میلاد بدرقه دقیقه 41 از فولاد خوزستان

ترکیب فولاد: احسان مرادیان ،پیمان شیرزادی، حسن بیت سعید، عبدالله کرمی، مهدی زبیدی، مهرداد هدایتیان( 46- ایوب والی) ، فرشاد سالاروند ،امید صیدالی، لوسیانو پریرا، میلاد بدرقه، رضا میرزایی

سرمربی: ایلی استان

ترکیب سپیدرود: کوروش ملکی ، میثم تهی دست ، میلاد شیخی سلیمانی ،حسین ابراهیمی، محمد نزهتی ،محمد رضا مهدوی، امین جوادی مقدم، مهرداد بایرامی، علیرضا عزتی، میلاد قربان زاده ،محمد غلامی 

سرمربی: علی کریمی

گل:

گل اول برای سپیدرود دقیقه 17 حسین ابراهیمی: پاس بلند و پشت دفاع نزهتی به حسین ابراهیمی رسید. این مهاجم تند و تیز هم آن قدر با حرکات تکنیکی پیش رفت و سر توپ زد تا بالاخره با شوتی زمینی دروازه فولاد را باز کند.

دقایق حساس:


دقیقه 5: شوت نه چندان خوب بیت‌سعید از روی ضربه آزاد به دیوار دفاعی بازیکنان سپیدرود برخورد کرد و به کرنر رفت.

دقیقه 6: پاس زبیدی و شوت پای چپ میرزایی از پشت محوطه جریمه در اختیار ملکی قرار گرفت.

دقیقه 9: نزهتی با توپ‌ربایی از سالاروند به غلامی پاس داد که شوت سر ضرب او از پشت محوطه جریمه را مرادیان در دو مرحله جمع کرد.

دقیقه 13: ارسال جعفری در موقعیت آفساید به پریرا رسید ولی با این حال ضربه سر او و شوت بیت‌سعید به شیخی‌سلیمانی برخورد کرد و به دروازه سپیدرود نرسید.

دقیقه 25: ارسال هدایتیان از جناح راست زمین را پریرا در مقابل دروازه خالی سپیدرو نتوانست با ضربه سر بزند تا قربان‌زاده توپ را دفع کند.

دقیقه 25: نزدیک بود ملکی با تعلل خود در شوت‌زنی کار دست سپیدرود کرده و پریرا را در موقعیت گلزنی قرار دهد که در لحظه آخر دروازه‌بان سپیدرود توپ را به اوت زد.

دقیقه 28: سانتر صیدآلی از جناح راست زمین و ضربه آکروباتیک بیت‌سعید را ملکی بدون دردسر جمع کرد.

دقیقه 33: بیت‌سعید پشت مدافعان سپیدرود به توپ رسید و کوروش ملکی را جای گذاشت ولی شوت او به تور کنار دروازه برخورد کرد.

دقیقه 34: سانتر سالاروند از روی کرنر و ضربه سر عبدالله کرمی به بیرون رفت.

دقیقه 36: ارسال صیدآلی از سمت چپ زمین را عزت‌کرامت به اشتباه با ضربه سر به عقب زد تا پریرا در بهترین موقعیت گلزنی مقابل محوطه 6 قدم سپیدرود قرار گیرد ولی شوت سر ضرب او را ملکی به زیبایی با پا دفع کرد.

 دقیقه ۴۲: ضربه پنالتی برای سپیدرود و اخراج مدافع فولاد!! ضربه پنالتی محمد غلامین به زیبایی توسط احسان مرادیان دفع شد.

دقیقه 1+45: ارسال سالاروند از روی ضربه آزاد میانه زمین و ضربه سر کرمی را ملکی در دو مرحله جمع کرد. 

نیمه دوم:

دقیقه 48: ضربه سر مهاجم فولاد با اختلاف کمی از کنار دروازه سپیدرود به بیرون رفت.


دقیقه 51: باز هم پریرا در زدن ضربه آخر ناکام بود و نتوانست از پاس بلند والی پشت مدافعان سپیدرود استفاده کند تا ملکی توپ را در اختیار بگیرد.


دقیقه 62: ارسال شیرزادی و پاس والی با ضربه سر را بیت‌سعید در حالی قصد داشت تبدیل به گل کند که برخوردی بین او و مدافع سپیدرود اتفاق افتاد ولی بنیادی‌فرد اعتقادی به پنالتی نداشت.

 

دقیقه 72: ضربه سر غلامی روی توپ ارسالی از سمت راست زمین توسط مرادیان مهار شد.


دقیقه 73: ضد حمله سریع فولادی‌ها نتیجه‌ای به همراه نداشت و پریرا و در ادامه بیت‌سعید نتوانست از موقعیت به دست آمده استفاده کنند.


دقیقه 78: ضربه آزاد شیرزادی از روی دروازه سپیدرود به بیرون رفت.

 

دقیقه 86: تارتا با جنگندگی در سمت راست زمین صاحب توپ شد و ارسال خوبی انجام داد ولی شیمبا باز هم فرصت‌سوزی کرد و ضربه سر او از کنار تیرک عمودی دروازه سپیدرود به بیرون رفت.

2526