پیش بازی سپیدرود - فولاد؛ رشتی ها خیال سقوط ندارند!

پیش بازی سپیدرود - فولاد؛ رشتی ها خیال سقوط ندارند!

وب سایت رسمی فوتبالی- دو تیم سپیدرود و فولاد خوزستان در ادامه پیکارهای هفته بیست و هفتم لیگ برتر در ورزشگاه سردار جنگل شهر باران به مصاف هم می روند.

به گزارش فوتبالی، نادر دست نشان، نشان داده یک مربی انگیزه ساز و باتجربه است. او حالا با رشتی ها تمام تلاشش را می کند تا مانع سقوط این تیم ریشه دار به لیگ یک شود. در سوی مقابل افشین قطبی که روزهای بدش با فولاد بر روی روزهای خوبش سایه افکنده، به 3 امتیاز شیرین این بازی می اندیشد.

رشتی ها پس از برد درخشان شان مقابل تراکتورسازی، در هفته گذشته نیز در بوشهر و زمین پارس جنوبی به تساوی 2-2 دست یافتند. پسران شهر باران هم اکنون با 26 بازی و کسب 19 امتیاز در رده پانزدهم جدول قرار دارند ولی فاصله آن ها با تیم بالایی خود یعنی نفت مسجد سلیمان تنها یک امتیاز بوده و پیروزی در دیدار فردا و زمین خودی می تواند امیدهای این تیم برای بقا در لیگ برتر را پررنگ تر سازد.

اما فولاد خوزستان تیمی است که نه استرس سقوط به لیگ دسته اول را دارد و نه دغدغه کسب سهمیه را خواهد داشت. از این رو شاگردان افشین قطبی با آرامش بیشتری پای به این دیدار خواهند گذاشت. تنها هدف مجموعه فولاد در پایان این فصل بنا به گفته های سرمربی این تیم، تنها حضور در جایگاه ششم جدول رده بندی مسابقات لیگ خواهد بود. فولاد در 5 بازی اخیر خود صاحب 2 برد، 2 تساوی و 1 شکست شده است. فولاد خوزستان با کسب 33 امتیاز از 26 بازی در جایگاه ششم لیگ برتر قرار دارد و برد در بازی برابر سپیدرود می تواند جایگاه این تیم را در رده ششم، تثبیت نماید.

هفته بیست و هفتم لیگ برتر ایران 

سپیدرود رشت - فولاد خوزستان

رشت، ورزشگاه سردار جنگل

جمعه 6 اردیبهشت 1398 ساعت 18:15

تیم داوری: علیرضا فغانی - مهدی الوندی - محسن سلطانی - موعود بنیادی‌ فرد 

بازی پیشین: پارس جم 2 - سپیدرود 2؛ فولاد یک - نفت آبادان 4

رتبه در جدول: سپیدرود با 26 بازی 19 امتیاز در رده پانزدهم و فولاد با 26 بازی 33 امتیاز در رده ششم جدول قرار دارند.

محروم: میلاد قربان زاده از سپیدرود

2526