پیش بازی فولاد - سپیدرود؛ نبری باختی!

پیش بازی فولاد - سپیدرود؛ نبری باختی!

وبسایت فوتبالی- فولاد در حالی مقابل سپیدرود به میدان می رود که سه ماه از آخرین پیروزی اش در لیگ برتر می‌گذرد.

به گزارش فوتبالی، از سری رقابت های فوتبال لیگ برتر ایران، از چارچوب هفته 12، تیم های فولاد خوزستان و سپیدرود رشت از ساعت 15:30 روز شنبه، در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف هم می‌روند.

فولاد خوزستان در هفته یازدهم در حالیکه از دقیقه 60 با اخراج بازیکن خود ده نفره به کار خود ادامه می داد، موفق شد تا یک امتیاز ارزشمند را در خانه صنعت نفت آبادان به دست آورد. فولاد در این فصل عملکرد خوبی از خود به نمایش نگذاشته است و آخرین پیروزی این تیم به هفته چهارم و در مقابل نساجی مازندران بر می گردد. فولاد در این فصل با 2 برد، 5 تساوی و 4 باخت با 11 امتیاز در رده 12 جدول رده بندی قرار دارد. شاگردان ایلی اِستان برای این دیدار سینا مریدی، فرزاد جعفری را به علت محرومیت در اختیار ندارد.

اما سپیدرود که در هفته یازدهم و مقابل پارس جنوبی موفق شده بود نخستین پیروزی خود را به دست آورد با روحیه ای خوب راهی اهواز شده است. شاگردان علی کریمی که پس از ورود این سرمربی به تیم بازی های بهتری را در مقابل رقبای خود نسبت به اول فصل به نمایش گذاشته اند، امیدوارند  مقابل فولاد خوزستان دومین پیروزی خود را در لیگ برتر به دست آورند. سپیدرود در دیدار های این فصل با 7 باخت، 3 تساوی و 1 پیروزی در قعر جدول 16 تیمی لیگ برتر قرار گرفته است. تیم فوتبال سپیدرود رشت در دیدار مقابل فولاد خوزستان، یعقوب کریمی و میثم فردوسی دو بازیکن خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت.

فولاد خوزستان - سپیدرود رشت

هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال ایران

ساعت 15:30- ورزشگاه غدیر ‏ اهواز

بازی هفته قبل: سپیدرود یک - پارس جنوبی جم صفر؛ نفت آبادان صفر - فولاد صفر

رتبه در جدول: فولاد با 11 امتیاز در رده سیزدهم و سپیدرود با 6 امتیاز در رده شانزدهم و آخر جدول قرار دارند.

محرومان: سینا مریدی و فرزاد جعفری از فولاد برای این پیکار محروم هستند. ضمن اینکه یعقوب کریمی و میثم فردوسی نیز به خاطر مصدومیت به این بازی نخواهند رسید.

تیم داوری: موعود بنیادی فر، تورج عیوض محمدی، یوسف مغروری و رضا عادل

2526