بازار سیاه بلیط فینال کوپا لیبرتادورس؛ قیمت بلیط به 4500 دلار رسید

بازار سیاه بلیط فینال کوپا لیبرتادورس؛ قیمت بلیط به 4500 دلار رسید

سایت رسمی فوتبالی- آمریکای لاتین یکی از مناطق دنیاست که فوتبال با شور و هیجان بی نظیری در آن منطقه از کره زمین دنیا می شود. عشق هواداران آرژانتینی و برزیلی به تیم های محبوبشان مثال زدنی است. حالا و در آستانه برگزاری فینال کوپا لیبرتادورس که در حقیقت یک سوپرکلاسیکوی آرژانتینی است، قیمت بلیط های این بازی تماشایی و جنجالی به رقمی نجومی رسیده است.

تردیدی نیست که سوپرکلاسیکوی پیش رو یک رویداد بی نظیر خواهد بود و دوستداران آرژانتینی فوتبال نمی خواهند شانس تماشای آن را از دست بدهند. به همین خاطر هم قیمت بلیط ها برای بازی رفت فینال در ورزشگاه لابومبونرا به طرز حیرت آوری بالا رفته است و این بلیطها در وب سایت های مختلف با قیمت هایی نجومی به فروش می رسند. قیمتی که خرید آن برای هواداران و مردم عادی آرژانتین ممکن نیست. قیمت این بلیط ها در بخش پلاتئا آلتای ورزشگاه حدود 1250 دلار است و قیمت صندلی های جایگاه پلائتا پرفرنسیال،  به 4500 دلار رسیده است.

در عین حال هتل رسمی باشگاه بوکا جونیورس پک هایی ویژه را به معرض فروش گذاشته که شامل بلیط بازی، چند شب اقامت در هتل و جلسه ماساژ است. 

درورزشگاه لابومبونرا بلیطی به اعضای باشگاه فروخته نمی شود و این اتفاقی عجیب است؛ چرا که این باشگاه بیش از صد وپنجاه هزار عضو دارد.

6363