درخواست عجیب مارادونا از مسئولان کونمبول: جام را به بوکاجونیورز بدهید و تمام!

درخواست عجیب مارادونا از مسئولان کونمبول: جام را به بوکاجونیورز بدهید و تمام!

سایت رسمی فوتبالی- دیگو آرماندو مارادونا اسطوره سابق فوتبال آرژانتین و باشگاه بوکاجونیورز، با بهره گیری از شبکه های اجتماعی نظرش را در مورد بازی برگشت فینال کوپا لیبرتادورس که تا به حال دو بار لغو شده ابراز کرده است.

دن دیگو معتقد است که مسئولان کونمبول به خاطر اتفاقاتی که در روزهای اخیر و در نزدیکی ورزشگاه مونومنتال رخ داده، باید جام قهرمانی را به بوکاجونیورز اهدا کنند. او بر این باور است که بوکا باید به عنوان قهرمان جام لیبرتادورس سال 2018 معرفی گردد. 

دیدار رفت دو تیم بوکاجونیورز و ریورپلاته در فینال لیبرتادورس با تساوی 2-2 به پایان رسیده بود و بازی برگشت این دوتیم تا به امروز دو بار لغو شده است. دلیل آن هم بی انضباطی های هواداران ریورپلاته در اطراف ورزشگاه مونومنتال بود که منجر به مصدوم شدن تعدادی از بازیکنان بوکاجونیورز شد.  

حالا مارادونا نظرش در مورد این بازی که حسابی به جنجال کشیده شده را  اینگونه نوشته:«من امیدوارم که کونمبول خیلی جدی وارد عمل شود و جام قهرمانی لیبرتادورس را به بوکا بدهد. فراتر از عشقی که من به این باشگاه دارم، قوانینی وجود دارند که باید آنها را اجرا کرد. احساسات خیلی روشن و شفاف هستند و این مثل یک قطره آب است که وقتی درسال 2015 از بوکا امتیاز کسر شد، این قطره آب چکید وروی زمین ریخت. من دوست دارم تا برد در زمین چمن رقم بخورد ولی وقتی به قوانین احترام گذاشته نمی شود، باید محرومیت اعمال شود. این محرومیت هم می تواند به صورت بازگرداندن امتیازات بوکا صورت بگیرد.

در جلسه روز سه شنبه مسئولان کونمبول با سران دو باشگاه بوکاجونیورز و ریورپلاته تکلیف همه چیز روشن خواهد شد و مشخص می شود که آیا بازی فینال برگزار خواهد شد یا اینکه جام قهرمانی بدون برگزاری بازی به بوکا داده می شود؛ این خواسته برخی از مدیران باشگاه بوکاجونیورز نیز هست که به نظرشان تیم ریور توان میزبانی این بازی را نداشته است.

6363