رئیس بوکاجونیورز: حاضر به حضور درفینال نیستیم ؛ اگر فینال برگزار شود، به دادگاه شکایت می کنیم

رئیس بوکاجونیورز: حاضر به حضور درفینال نیستیم ؛ اگر فینال برگزار شود، به دادگاه شکایت می کنیم

سایت رسمی فوتبالی- مقامات کونمبول ساعاتی پیش اعلام کردند که بازی برگشت بازی فینال کوپا لیبرتادورس که تابه حال دوبار لغو شده در تاریخ 8 یا 9 دسامبر در خارج از آرژانتین برگزار خواهد شد؛ اما مسئولان باشگاه بوکاجونیورز از این رای رضایت ندارند. آنها امیدوارند که کمیته انضباطی وارد عمل شود و در صورتی که هر رایی به نفع ریورپلاته صادر شود، مسئولان بوکا پرونده را به دادگاه حکمیت ورزشی خواهند کشید.

دیدار برگشت دوتیم ریورپلاته و بوکاجونیورز در فینال کوپا لیبرتادورس تابه حال دوبار لغو شده و دلیل آن هم اتفاقات تلخی بود که در اطراف ورزشگاه مونومنتال و توسط هواداران ریورپلاته رقم خورد وباعث مصدوم شدن چند نفر از بازیکنان ریور شد.

دانیل آنیلیچی رئیس باشگاه بوکاجونیورز دراین رابطه گفته:« ما درخواست کردیم تا به خاطر اتفاقاتی که رخ داده، جریمه هایی درنظر گرفته شود. امیدواریم که آزادانه دراین رابطه تصمیم گیری شود. همه وقایع مورد بررسی قرار بگیرد و به حق تصمیم گرفته شود. همه اتفاقاتی که رخ داده، برای انجام درخواست ما کافی است. من باید طبق خواسته باشگاه و سهامداران باشگاه رفتار کنم. ما ویدیوها، عکسها و مدارک مرتبط را ارائه کرده ایم و در کمال آرامش در انتظار می مانیم تا تمام بررسی ها انجام شود. من اطمینان دارم که ما مدارکی کافی علیه تیمی که در این تورنمنت حضور دارد در اختیار داریم.»

رئیس باشگاه بوکا ادامه داد:«عجله نمی کنیم. چون ممکن است کمیته انضباطی رای را به نفع ما صادر کند، در غیر این صورت پرونده را به دادگاه حکمیت ورزشی خواهیم برد. ما به برگزاری بازی فینال فکر نمی کنیم. اگر جواب مدنظر را نگیریم، درخواست فرجام خواهی خواهیم داد و نهایتا پرونده را به دادگاه حکمیت ورزشی می بریم.»