اس.خوزستان یک - نفت مسجد سلیمان2 / عادت ناپسند استقلال خوزستان به باختن در خانه!

اس.خوزستان یک - نفت مسجد سلیمان2 / عادت ناپسند استقلال خوزستان به باختن در خانه!

وبسایت فوتبالی- در یکی از سه بازی آغازین هفته یازدهم لیگ برتر تیم‌های استقلال خوزستان و نفت مسجدسلیمان از ساعت ۱۵:۳۰ امروز به قضاوت جواد رحیم‌زاده در استادیوم غدیر اهواز به مصاف هم رفتند.

در پایان این بازی شاگردان مرزبان موفق شدند با نتیجه 2 بر یک میزبان خود را شکست دهند و با 3 امتیاز شیرین راهی مسجد سلیمان شوند.

هفته یازدهم لیگ برتر

جمعه 11 آبان ماه 1397

اهواز، ورزشگاه الغدیر ساعت 15:30

تیم داوری: جواد رحیم زاده، سبحانی ،پورمتقی  و کوپال ناظمی 

 

کارت زرد:

مصطفی بیژن (32) از نفت مسجدسلیمان

حسین دوستدار (52) از نفت مسجدسلیمان

مصطفی کیانی (94) از اس خوزستان

ترکیب استقلال خوزستان: فرزین گروسیان، احمد آل‌نعمه، سیدساسان شیرمردی(69 - یونس دلفی) ، محمد شریفی، ایوب کلانتری، وحید نامداری، میثم کریمی ( 82- محمدرضا طاهری)، وحید خشتان، ایمان مبعلی، مصطفی کیانی و مهرداد پورابوالقاسم.

سرمربی: داریوش یزدی

ترکیب نفت مسجد سلیمان: حبیب فرعباسی، مجتبی بیژن، موسی کولیبالی، یوسف وکیا، میلاد خدایی‌اصل ( 33- فرشاد جانفزا) ، علیرضا علیزاده، سید محمد حسینی، صادق صادقی ( 68- محمود قائدرحمتی)، حسین دوستدار، میلاد میداوودی و سیدپیمان میری( 60- اسماعیل شریفات)

سرمربی: علیرضا مرزبان

گل:

گل اول برای نفت مسجد سلیمان دقیقه 47 ، حسین دوستدار:

 روی یک اشتباه از مدافعان تیم استقلال، دوستدار موفق شد توپ ربایی کند و پس از تک به تک شدن با گروسیان، دروازه حریف را باز کند.

گل اول برای استقلال خوزستان دقیقه 73 ، وحید خشتان:

 روی یک ضد حمله یونس دلفی توپی را به محوطه جریمه نفت ارسال کرد و محمد شریفی با هشیاری توپ را رها کرد تا به خشتان برسد. وحید خشتان این بار از موقعیت استفاده کرد و پنجمین گل فصل خود را به ثمر رساند. 

گل دوم برای نفت مسجد سلیمان دقیقه 77 ،اسماعیل شریفات:

ارسال میلاد میداوودی از میانه میدان در شرایطی به مهاجم نفت رسید که خط دفاع آبی ها در آفسایدگیری یک لحظه غفلت کرد و به ناگاه مهاجم حریف را چندین متر جلوتر از خودش دید. در حالیکه این صحنه اصلا آفساید نبود و در پایان اسماعیل شریفات موقعیت تک به تک را بدون مزاحمت وارد دروازه گروسیان کرد.

دقایق حساس:

دقیقه 9: فرار وحید نامداری در عمق دفاع نفت یک موقعیت عالی در اختیار او قرار داد اما ضربه نامداری آرام بود و توسط دروازه بان مهار شد.

دقیقه 18: خطایی که به صورت سانتر از سوی ازیکنان نفت ارسال شد، با ضربه سر موسی کولیبالی همراه شد که به بیرون رفت.

دقیقه 19: با خروج ناموفق دروازه بان نفت، بازیکنان استقلال یک ضربه سر به دهانه دروازه حریف زدند که مدافعان نفت مسجد سلیمان توپ را از محوطه شش قدم دور کردند.

دقیقه 23: میداوودی با حرکت تکنیکی عالی توپ را به میلاد خدایی رساند و ضربه زمینی این بازیکن توسط گروسیان مهار شد.

دقیقه 24: علیرضا علیزاده از داخل زمین خودی متوجه شد که گروسیان از دروازه اش بیرون آمده و یک ضربه استثنایی به قصد گل زد که شوت او با بدشانسی تمام به تیر دروازه خورد.

دقیقه 28: ضربه کاشته احمد آل نعمه از بالای دروازه نفت به بیرون رفت.

دقیقه 40: ارسال خطرناک مبعلی به دهانه دروازه نفت را کولیبالی دفع کرد.

نیمه دوم:

دقیقه 55: شوت محکم میلاد میداوودی از بالای دروازه استقلال به بیرون رفت.

دقیقه 63: وحید خشتان با یک حرکت پا به توپ عالی ساسان شیرمردی را صاحب توپ کرد اما او این موقعیت عالی را از دست داد.

دقیقه 71: پاس عمقی عالی مبعلی توپ را به خشتان رسید و او با توپ وارد محوطه جریمه نفت کرد اما ضربه اش با بدشانسی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 81: پاسکاری خوب استقلالی ها توپ را روی قوس محوطه به ایوب کلانتری رساند و ضربه محکم او از بالای دروازه با اختلاف کمی به بیرون رفت.

دقیقه 86: شوت سرکش یونس دلفی به شکل خطرناکی از بالای دروازه نفت به بیرون رفت.

2526