کالدرون: مقصر این شرایط پرز است نه لوپتگی!

کالدرون: مقصر این شرایط پرز است نه لوپتگی!

سایت رسمی فوتبالی - پس از اخراج جولن لوپتگی، رامون کالدرون، مدیرعامل سابق باشگاه رئال مادرید، مدعی شد که جانشین او مقصر شرایط اخیر این باشگاه است.

به گزارش فوتبالی، پس از به خدمت گرفتن لوپتگی در شب آغاز جام جهانی و اتفاقاتی که به وجود آمد، با شکست 5 - 1 برابر بارسلونا صبر پرز به سر آمد. بسیاری مدعی شدند که تصمیم برای اخراج لوپتگی پس از شکست رئال مادرید برابر لوانته گرفته شده بود. رئال مادرید با انتشار بیانیه ای ضمن اعلام اخراج لوپتگی از او به دلیل ناتوانی در استفاده از استعدادهای تیمی که 8 کاندیدای دریافت توپ طلا دارد، انتقاد کرد. با این حال کالدرون، مدیرعامل سابق رئال مادرید، مدعی شد که پرز مقصر این شرایط است و مربی اخراج شده تقصیری ندارد.

او اظهار داشت: " متاسفانه این یکی دیگر از هوس های مدیرعامل است. اگر لوپتگی در ماه ژوئن گزینه درستی برای هدایت رئال مادرید بود، نمی تواند پس از چهار ماه نامناسب شده باشد. پرز دو روز پیش از جام جهانی با او قرارداد بست و به تیم ملی ما ضربه زد و حالا او را اخراج کرده است. بنابراین مشکل این است. من فکر می کنم که لوپتگی مقصر نیست. تصمیم برای صدور مجوز رونالدو بدترین تصمیم بود و ما حالا تاوان این تصمیم اشتباه را می دهیم. "

1070