عدم نگرانی لوپتگی از گلزنی رئال مادرید

عدم نگرانی لوپتگی از گلزنی رئال مادرید

سایت رسمی فوتبالی - خولن لوپتگی هرگونه نگرانی بابت توانایی گلزنی رئال مادرید را در آستانه دیدار با رقیب همشهری خود، اتلتیکو مادرید، تکذیب کرد. 

به گزارش فوتبالی، رئال در جدول رده بندی لالیگا پس از بارسلونا در رده دوم قرار دارد اما در دو بازی گذشته خود تنها یک گل به ثمر رسانده و در باخت شوکه کننده 3 - 0 برابر سویا موفق به باز کردن دروازه حریف نشد. مدافع عنوان قهرمانی اروپا در برابر خیرونا و لگانس 4 گل به ثمر رسانده و موفق شده بود رم را با 3 گل بدرقه کند اما به نظر می رسد در بازی های اخیر موقعیت های زیادی خلق نکرده و همین باعث نگرانی شده است. لوپتگی با رد این موارد تایکد کرد که گلزنی عاملی برای نگرانی تیم او نیست. سرمربی سابق تیم ملی اسپانیا گفت: " می تواند از زوایای مختلف هر آماری می خواهید به دست آورید اما ما موقعیت های بسیاری حتی در بازی قبل و به خصوص در نیمه دوم خلق کردیم. ما مطمئنا این کار را ادامه می دهیم. رئال مادرید همیشه گلزنی می کند. " 

با جدایی کریستیانو رونالدو از این تیم، رئال مادرید نتوانست جانشینی برای این فوق ستاره پرتغالی بیاید. مهاجم لیون، ماریانو دیاز، شماره 7 که سال ها بر تن رونالدو بود را در اختیار گرفت اما در سه دیدار متوالی که به میدان رفت تنها یک گل به ثمر رساند. از 12 گل به ثمر رسیده در این فصل، 7 گل متعلق به بنزما و بیل بوده است. مادرید پس از بازی برابر اتلتیکو باید در لیگ قهرمانان به مصاف زسکا مسکو برود. چهار روز پس از آن نیز این تیم رو در روی آلاوز خواهد ایستاد.