لوپتگی: از تحلیل اتفاقاتی که در رئال مادرید افتاد، خسته شدم

لوپتگی: از تحلیل اتفاقاتی که در رئال مادرید افتاد، خسته شدم

پایگاه خبری فوتبالی - جولن لوپتگی، سرمربی سویا، می گوید که از صحبت و تحلیل اتفاقاتی که در زمان حضور او روی نیمکت رئال مادرید رخ داده، خسته شده است. 

به گزارش فوتبالی، جولن لوپتگی تابستان سال گذشته و در حالی که هدایت تیم ملی اسپانیا را بر عهده داشت ناگهان به عنوان سرمربی رئال مادرید انتخاب شد. این اتفاق باعث شد که فدراسیون فوتبال اسپانیا در اقدامی شوکه کننده و یک شب پیش از آغاز رقابت های جام جهانی 2018 روسیه او را از هدایت تیم ملی برکنار کرده و فرناندو هیرو را موقتا جانشین او کند و با همین مربی موقت قدم به رقابت های جهانی بگذارد. لوپتگی شرایط خوبی را در رئال مادرید تجربه نکرد. او علیرغم آغاز نسبتا خوبی که در لالیگا داشت با شکست تحقیرآمیز 1 - 5 برابر بارسلونا کار خود را در این تیم به پایان رساند تا سانتیاگو سولاری جانشین او شود. هرچند سولاری نیز نتوانست نتایج مورد انتظار مدیران و هواداران این تیم را کسب کند و در نهایت بار دیگر این زین الدین زیدان بود که به نیمکت رئال مادرید برگشت.

 حالا لوپتگی در گفتگو با روزنامه اسپانیایی مارکا می گوید که از صحبت درباره اتفاقاتی که در رئال مادرید رخ داد، خسته شده است. او در پاسخ به این سوال که آیا می خواهد درباره چیزهایی که در سویا رخ می دهد اما در رئال اتفاق نیفتاد، صحبت کند، گفت: " من نمی خواهم این کار را انجام دهم چون دلیل برای مقایسه بین این دو تیم نیست. اتفاقی که رخ داد دیگر رخ داده است. نمی توان تنها از خاطرات مثبت صحبت کند بلکه این تمام تجارب هستند که به شما اجازه رشد و یادگیری می دهند. فوتبال هیچ ضمانتی ندارد. از تحلیل اتفاقاتی که رخ داد خسته شده ام. این یک موقعیت طبیعی در فوتبال است. این که دو یا سه نتیجه همه چیز را تغییر دهد، طبیعی است اما باید این موضوع را پذیرفت. "

1070