بهرام رضاییان: پارس جنوبی یکباره ایجاد نشده که به یکباره از بین برود

بهرام رضاییان: پارس جنوبی یکباره ایجاد نشده که به یکباره از بین برود

وبسایت رسمی فوتبالی- بهرام رضاییان، مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی جم گفت که تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در دیدار مقابل پارس به دنبال یک امتیاز بود که به آن دست یافت.


به گزارش فوتبالی، بهرام رضاییان درباره تساوی 2-2 تیم فوتبال پارس جنوبی جم مقابل صنعت نفت آبادان به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: بازیکنان ما تلاش زیادی در این مسابقه کردند. صنعت نفت هم آمده بود یک امتیاز کسب کند که موفق شد. شاهد بازی خوب و باکیفیتی بودیم، اما شانس با ما یار نبود و موقعیت‌های ما با بدشانسی وارد دروازه حریف نشد.


وی در مورد اعتراض اعضای تیم پارس جنوبی به اشتباهات داوری علیه این تیم اظهار داشت: نمی‌توانیم بگوییم علیه تیم ما ناداوری رخ می‌دهد. پیام حیدری (داور دیدار پارس جنوبی - صنعت نفت) داور باشخصیتی است، اما بازیکن صنعت نفت پشت محوطه جریمه ما تمارض کرد که داور به نفع حریف خطا گرفت. کارشناسان داوری باید در این باره نظر دهند. داور هم انسان است و امکان دارد مرتکب اشتباه شود. قبول نداریم که این اشتباهات عمدی باشد.


مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی جم با بیان اینکه قرار بود پیش از دیدار مقابل صنعت نفت، بخشی از قراردادهای اعضای تیم پرداخت شود که این اتفاق رخ نداد، تصریح کرد: کدام تیم در فوتبال ما مشکل مالی ندارد؟ پدیده که صدرنشین لیگ برتر فوتبال ماست هم با مشکلات مالی مواجه است. ما تلاش می‌کنیم منابع لازم را برای پرداخت قرارداد اعضای تیم تأمین کنیم. تیم کم‌هزینه‌ای داریم و اعضای تیم پارس نسبت به سایر تیم‌ها، رقم پایین‌تری دریافت می‌کنند.


رضاییان در این باره که تارتار گفته بود هر تیمی که نتواند مشکلات مالی خود را برطرف کند، محکوم به نابودی خواهد بود، خاطرنشان کرد: پارس جنوبی تیمی نیست که ناگهانی ایجاد شده باشد. پارس همه مدارج را طی کرده و به اینجا رسیده است. این تیم پشتوانه خوب مردمی دارد و تیمی نیست که دچار این مشکل شود. پارس جنوبی به یکباره ایجاد نشده که به یکباره از بین برود.


وی درباره مذاکره سایر باشگاه‌های لیگ برتری با بازیکنان پارس جنوبی، به تسنیم گفت: من در این باره چیزی نشنیده‌ام. پارس جنوبی بازیکنان باکیفیت و باشخصیتی دارد که هر تیمی آرزوی داشتن این بازیکنان را دارد. طبیعی است که سایر تیم‌ها به دنبال جذب بازیکنان ما باشند، اما نشنیدم که با بازیکنان ما مذاکره کند.


9697