شوک به هیات رییسه فدراسیون فوتبال/ بهرام رضاییان از مدیرعاملی پارس جنوبی جم برکنار شد

شوک به هیات رییسه فدراسیون فوتبال/ بهرام رضاییان از مدیرعاملی پارس جنوبی جم برکنار شد

پایگاه خبری فوتبالی- بهرام رضاییان عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال که نماینده مدیران عامل در مجمع عمومی فدراسیون فوتبال بود، از کار برکنار شد.

به گزارش فوتبالی، بهرام رضاییان مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی جم که عضور هیات رییسه فدراسیون فوتبال هم هست دیروز پس از تشکیل کمیته اجرایی باشگاه پارس جنوبی و با دستور مدیرعامل مناطق ویژه، از پست مدیرعاملی این باشگاه برکنار شد تا عضویت او در هیات رییسه فدراسیون فوتبال به عنوان نماینده باشگاه ها هم از دست برود.

مدیرعامل اسبق باشگاه پارس جنوبی جم که علاوه بر عضویت در هیات رییسه فدراسیون فوتبال به عنوان سرپرست کمیته بازی جوانمردانه و مسئولیت‌های اجتماعی این فدراسیون هم انتخاب شده بود، از کار برکنار شده و طبق قانون تا برگزاری مجمع آتی فدراسیون فوتبال می تواند در هیات رییسه فدراسیون فوتبال بماند و در همان مجمع باید تکلیف جانشین او در هیات رییسه فدراسیون فوتبال مشخص شود. پس رضاییان طبق قانون تا مجمع بعدی فدراسیون فوتبال می تواند در هیات رییسه بماند و مجمع باید فرد جدیدی را در قامت نماینده باشگاهها برای عضویت در هیات رییسه فدراسیون فوتبال انتخاب کند. 

در مجمع بعدی فدراسیون فوتبال که تاریخ برگزاری‌اش مشخص نیست، اعضای مجمع عمومی فدراسیون فوتبال علاوه بر نایب رییس اول و دوم باید بازرس مستقل و حسابرس مستقل و روسای کمیته های انضباطی، اخلاق و استیناف، با توجه به برکناری بهرام رضاییان، باید جانشین او یعنی نماینده جدید مدیران عامل باشگاهها در هیات رییسه فدراسیون فوتبال را انتخاب کنند. ضمن اینکه حمیدرضا مهرعلی به عنوان سرپرست نایب یکی و حیدر بهاروند به عنوان سرپرست نایب دویی فدراسیون فوتبال مشخص شده‌اند اما به نظر مهرعلی به عنوان نایب یک به مجمع معرفی خواهد شد ولی بهاروند به دلیل بازنشستگی و ماجراهای ویلموتس، شانس زیادی برای معرفی شدن به مجمع عمومی فدراسیون فوتبال ندارد.

در هر حال بهرام رضاییان مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی که سابقه صعود به لیگ برتر و کسب عنوان پنجمی با این تیم را دارد، در انتخابات فدراسیون فوتبال به عنوان نماینده باشگاه ها برای حضور در هیات رییسه فدراسیون شرکت کرد. رضاییان طی سال های گذشته عملکرد بدی در باشگاه پارس جنوبی نداشته و علاوه بر فوتبال در فوتبال ساحلی و رشته های رزمی نیز تیمداری کرده و بد عمل نکرده است اما ظاهرا رضاییان با دستور مدیر کل منطقه ویژه پارس جنوبی از سمت خود برکنار شده و در هیات مدیره این باشگاه هم جایی نخواهد داشت، هر چند گفته می شود او قرار است در بخش ورزشی منطقه ویژه اقتصادی پارس جنوبی جم حضور داشته باشد اما با توجه به برکناری که اتفاق افتاده، این خبر هم شایعه به نظر می رسد. رضاییان فصل گذشته هم و پس از حضور کمالوند از سمت خود برکنار شده بود اما در ادامه با حکم مدیرکل منطقه ویژه پارس جنوبی مجدد به این سمت بازگشت. حمید افشاری قرار است به جای بهرام رضاییان بعنوان مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی معرفی شود. تنها سابقه ورزشی افشاری ، مدیریت بخش ورزش مجتمع گاز پارس جنوبی است.

7655