پبش بازی فولاد - استقلال خوزستان / به دنبال رتبه تک رقمی

پبش بازی فولاد - استقلال خوزستان / به دنبال رتبه تک رقمی

سایت فوتبالی – تیمهای 9 امتیازی لیگ برگزار کننده دربی اهواز هستند.

به گزارش فوتبالی، فولاد و استقلال خوزستان در شرایطی به مصاف هم می روند که دو بازی آخر این دو تیم مقابل یکدیگر با تساوی به پایان رسیده و آخرین بار این استقلال خوزستان بوده که شهریور 96 موفق شده با نتیجه 1-3 همشهری‎اش را شکست دهد و برنده دربی اهواز شود.

نتیجه هفته گذشته: استقلال خوزستان در یک بازی جنجالی و در شرایطی که 9 نفره شده بود مقابل پارس جنوبی با نتیجه 0-2 شکست خورد و فولاد هم با همین نتیجه مغلوب پدیده شد.

وضعیت در جدول: فولاد و استقلال خوزستان شباهت بسیار جالبی به یکدیگر در جدول رده بندی دارند. هر دو تیم در 9 بازی قبلی شان، 2 برد،3 مساوی و 4 باخت بدست آورده اند و تعداد گلهای زده هر دو تیم هم گل است. خط دفاعی دو تیم آمار جالبی نداشته و بعد از سپیدرود، بدترین خط دفاع لیگ مربوط به این دو تیم اهوازی است منتهی فولاد یک گل کمتر از استقلال خوزستان خورده و به خاطر همین موضوع و داشتن تفاضل گل بهتر، یک رده بالاتر از استقلال خوزستان در رده دوازدهم قرار گرفته است.

اهمیت برد: هر دو تیم این شانس را دارند که در صورت پیروزی در دربی اهواز، صاحب رتبه تک رقمی در جدول شوند و بالاتر از ذوب آهن در رده نهم قرار بگیرند.

هفته دهم لیگ برتر ایران 

فولاد خوزستان-استقلال خوزستان

اهواز-ورزشگاه غدیر

جمعه 4 آبان 1397 ساعت 17

داوران:  جواد محمدی – سعید قاسمی – قهرمان نجفی – یاسر همرنگ

1984