نفرت دیرینه آرتورو ویدال از رئال مادرید

نفرت دیرینه آرتورو ویدال از رئال مادرید

سایت رسمی فوتبالی – آرتورو ویدال، هافبک بارسلونا یکشنبه شاید مقابل رئال مادرید بازی کند. او سال‌هاست که از رئال مادرید متنفر است و هرگز این موضوع را پنهان نکرده است. او بر این باور است که داوران به سود رئال مادرید قضاوت می‌کنند، به‌ویژه در رقابت‌های اروپایی. او زمانی که در بایرن مونیخ بود، گفته بود: «اگر VAR بود، بایرن دو بار بیشتر فاتح لیگ قهرمانان می‌شد.»

نفرت او از مادرید از دوران حضورش در بایرن آغاز شد. او در سال 2015 به مونیخ رفت و مقابل رئال مادرید در لیگ قهرمانان بازی کرد. بایرن دو شکست خورد که هر دو مسابقه جنجالی بود. او بعد از این باخت‌ها گفت: «دو گل آفساید. کاسمیرو باید پیش از من اخراج می‌شد اما نشد. زمانی که این‌طوری مسابقه را از شما می‌دزدند دیگر نمی‌توانید مسائل را نادیده بگیرید. شما کاملا متوجه این کار آنها می‌شوید. چنین سرقتی نباید در لیگ قهرمانان روی بدهد. این باعث عصبانیت من می‌شود. داور خیلی اشتباه کرد. داور دلیل حذف ما از لیگ قهرمانان است، نه رئال مادرید.»

ناراحتی او از دست رئال مادرید در فصل گذشته هم ادامه یافت، زمانی که رئال یوونتوس را حذف کرد. این بازی به دلیل پنالتی دقیقه 93 رئال جنجالی شد. ویدال گفت: «نه، پنالتی نبود. دوباره دارند این ماجرا را پیش می‌آورند.»

او همچنین یک بار دیگر، زمانی که رئال بایرن را از لیگ قهرمانان حذف کرد، تیم مادرید را «موش‌ها» خواند.

8444