کمپین آبی علیه الحاجی گرو!

کمپین آبی علیه الحاجی گرو!

سایت فوتبالی - الحاجی گرو در ابتدای فصل آمد تا جای خالی مامه تیام را پر کند اما حالا ۹ هفته از لیگ گذشته و گرو حتی یک شوت در چارچوب هم برای استقلال نداشته است. خیلی‌ها معتقدند گرو از نظر فنی به هیچ عنوان در حد و اندازه‌های تیام نیست اما مشکل این مهاجم نیجریه‌ای در مسائل فنی خلاصه نمی‌شود و این بازیکن در استقلال با مشکلات دیگری هم مواجه است. رابطه نه چندان خوب با بازیکنان استقلال یکی از مشکلاتی است که گرو از زمان حضورش در استقلال با آن مواجه بود.

 خیلی از خبرنگارانی که تمرینات استقلال را از نزدیک دیده‌اند تایید می‌کنند که بازیکنان استقلال رفتاری کاملا معمولی با الحاجی گرو دارند و در این مدت هیچ کدام از بازیکنان رابطه صمیمانه‌ای با این بازیکن برقرار نکرده است. در این بین عده‌ای از بازیکنان هم هستند که گویا از حضور این مهاجم آفریقایی در استقلال راضی نیستند! گرو نیز به تازگی در یکی از مصاحبه‌های خود در دفاع از عملکرد خود و در پاسخ به این سوال که چرا تاکنون گلی برای استقلال نزده اینطور گفته است: «اصلا فرصتی پیدا کرده‌ام که گل بزنم؟!» 

شاید این اظهارنظر در ابتدا یک توجیه ساده به نظر برسد اما شاید بتوان از آن برداشت متفاوتی داشت و آن را یک گلایه هم تلقی کرد؛ گلایه‌ای که الحاجی گرو به خاطر پاس ندادن از هم‌تیمی‌هایش دارد و آن را عامل ناکامی خود در استقلال می‌داند. حالا در تازه‌ترین خبرها از اردوی استقلال خبری منتشر شده که می‌تواند به تمامی این حدس و گمان‌ها دامن بزند. طبق ادعای روزنامه گل، در تمرین روز شنبه آبی‌پوشان زکی‌پور و گرو با یکدیگر درگیر شدند و نزدیک بود کارشان به زد و خورد بکشد. گویا در بازی درون‌تیمی گرو یک موقعیت مسلم گلزنی را خراب می‌کند تا صدای زکی‌پور دربیاید. 

به نوشته روزنامه گل، او به گرو گفت: «نه می‌دوی نه گل می‌زنی.» همین حرف زکی‌پور باعث شد تا این دو بازیکن با هم درگیر شوند که با وساطت بیژن طاهری این درگیری ختم بخیر شد و طاهری از زکی‌پور خواست تا تمرین را ترک کند و به رختکن برود. هرچند که بعد از انتشار این خبر خیلی زود زکی‌پور و طاهری آن را تکذیب کردند اما به هر حال همه شواهد حاکی از رابطه نه چندان خوب بازیکنان استقلال با الحاجی گرو دارد! البته مشکلات به همین جا ختم نمی‌شود و نارضایتی هواداران از عملکرد گرو نیز مشکلات این بازیکن را در استقلال دوچندان کرده است.

 گرو در حال حاضر روی سکوهای آبی هم محبوب نیست و هر روز در صفحه شخصی خود با بی‌مهری هواداران استقلالی مواجه می‌شود و گویا گرو ۲ روز پیش در خصوص همین مسائل هم با شفر جلسه‌ای داشته و سرمربی آلمانی آبی‌ها به این بازیکن قول داده که شرایط به زودی بهتر خواهد شد تا این بازیکن با تمرکز بیشتری بتواند در تمرینات حاضر شود. مسلما با این شرایط ادامه کار هم برای گرو و هم برای استقلال سخت خواهد شد و شاید پایان زودهنگامی برای این مهاجم نیجریه‌ای در فوتبال ایران رقم بخورد!

1984