امباپه: باید گل های بیشتری می زدم

امباپه: باید گل های بیشتری می زدم

سایت رسمی فوتبالی - کیلیان امباپه با نمایشی درخشان برای پاری سن ژرمن برابر لیون موفق شد 4 گل به ثمر برساند اما معتقد است که می توانست تاثیر بیشتری در بازی داشته باشد. 

به گزارش فوتبالی، این بازیکن 19 ساله که حالا در 7 بازی این فصل 10 گل به ثمر رسانده نمایش بسیار درخشانی در نیمه دوم بازی برابر لیون داشت. امباپه موفق شد در 13 دقیقه 4 گل به ثمر برساند و پی اس جی با نتیجه 5 - 0 لیون را در هم کوبید. این بازیکن تیم ملی فرانسه در صحبت با کانال پلاس گفت: " اتفاقاتی زیادی در این بازی رخ داد که آن را به یاد ماندنی کرد. من باید گل های بیشتری به ثمر می رساندم. این بخشی از مسیری است که باید برای رسیدن به اوج طی کنم. تا زمانی که یک مهاجم قادر به خلق موقعیت باشد همه چیز خوب است. "

امباپه در گل اول پاری سن ژرمن برابر لیون نیز نقش داشت. او کسی بود که پنالتی را گرفت و نیمار موفق شد از این فرصت استفاده کرده و قفل دروازه لیون را بشکند. بازیکن قهرمان جام جهانی در بین نامزدهای دریافت جایزه توپ طلا نیز حضور دارد و این اتفاق نیز به فهرست افتخارات در حال افزایش او اضافه شد. هرچند به نظر می رسد که موفقیت های تیمی برای او ارزش بیشتری از کسب جوایز فردی دارد. امباپه پس از کمک به پی اس جی در رسیدن به رکورد تاریخی 9 پیروزی پیاپی در لیگ فرانسه اضافه کرد: " مهمترین چیز کار تیمی است. این پیروزی ها برای من ارزش دارد. ما می خواهیم پیروز باشیم و در این قهرمانی تاریخ سازی کنیم. ما این رکورد را می خواهیم. ما مربی جدیدی با فلسفه جدید داریم و نشان دادیم که می توانیم با این شرایط سازگار شویم. "

1070