کاترین مایورگا کیست؟ / شاکی پرونده تجاوز رونالدو را بشناسید

کاترین مایورگا کیست؟ / شاکی پرونده تجاوز رونالدو را بشناسید

سایت رسمی فوتبالی – این روزها اتهام تجاوز به کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی رئال مادرید تبدیل به داغ ترین سوژه رسانه های جهان شده است.

به گزارش فوتبالی، برنده پنج توپ طلا به تجاوز به زنی به نام "کاترین مایورگا" در سال  2009 متهم شده است. این زن مدعی است که بازیکن پرتغالی یوونتوس در هتل نوادا در لاس وگاس او را به اتاقش برده و مورد تجاوز قرار داده است.

در ابتدا وکلای مایورگا با وکلای رونالدو مذاکراتی داشته اند و قرار نبوده که این ماجرا به دادگاه بکشد. این زن در ابتدا در مقابل بازیکن پرتغالی که در آن زمان در منچستریونایتد بازی می کرد مقاومت کرده و در نهایت چاره ای جز تسلیم شدن نداشته است. 

رونالدو در روزهای اخیر خبر تجاوز را تکذیب کرده و گفته که این زن قصد دارد با استفاده از انتشار این خبر به شهرت برسد. جورجینا رودریگز، نامزد رونالدو نیز در این ماجرا کاملا پشت وی ایستاده و از وی حمایت کرده است.  وکلای رونالدو در ابتدا با پرداخت 375 هزار دلار از این زن خواسته بودند تا هرگز در مورد این ماجرا صحبت نکند اما این زن توافق را  رد کرده است. 

کاترین مایورگا

کاترین مایورگا 34 ساله، در ابتدا به عنوان معلم مدرسه راهنمایی فعالیت می کرد اما این شغل را با آرزوی مدل شدن رها کرد. زمانی که وی با رونالدو ملاقات کرد در کلوپ "رین" در لاس وگاس فعالیت می کرد و در ان زمان 25 ساله بود. وی پس از آن ماجرا تصمیم گرفت تدریس را کنار بگذارد و زندگی مخفیانه ای را داشته باشد. 

کاترین در بازپرسی های خود به دادگاه گفته که در خانواده ای متوسط رشد کرده است. پدرش آتش نشان و مادرش خانه دار بوده است. او مدرک روزنامه نگاری از دانشگاه نوادا را دارد هر چند که هرگز در این حوزه فعالیت نکرده است. او به جز تدریس و مدلینگ در حوزه بازاریابی و فروش محصولات نیز شاغل بوده است.

مایورگا اخیرا ازدواج کرده اما از همسرش جدا شده است. هویت همسر سابق وی افشا نشده اما سان ادعا کرده است که وی به صورت پاره وقت به عنوان تعمیرکار کامپیوتر و همچنین گارسون فعالیت می کرده است. این دو در سال 2008 ازدواج کردند و یک سال بعد از هم جدا شدند.