تلاش وکیل کاترین مایورگا در پرونده تجاوز برای مذاکره با نامزد سابق رونالدو!

تلاش وکیل کاترین مایورگا در پرونده تجاوز برای مذاکره با نامزد سابق رونالدو!

سایت رسمی فوتبالی - وکیل مدل سابق آمریکایی که کریستیانو رونالدو را متهم به تجاوز کرده، به انگلیس سفر کرد تا با نامزد سابق این بازیکن مذاکراتی را انجام دهد. 

به گزارش فوتبالی، وکیل کاترین مایورگا به انگلیس سفر کرده تا با جاسمین لنارد که 10 سال پیش با رونالدو نامزد بود، مذاکره کند و گفته می شود که پیش از این صحبت هایی را به صورت تلفنی نیز با یکدیگر انجام داده اند. یکی از اعضای تیم حقوقی مایورگا به میرور گفت: " وکیل کاترین به لندن سفر کرده تا با جاسمین لنارد و وکیل او، جاناتان کود، مذاکرات را انجام دهد. " این مدل انگلیسی آماده است تا پرونده از آزارها را علیه رونالدو فعال کند که این بازیکن را به تهدید به انتقام گرفتن از او با انتشار عکس های مستهجن متهم می کند. او مدعی شده که مدارکی دارد که می تواند رونالدو را نابود کند. 

جاسمین 33 ساله، 10 سال پیش با رونالدو در ارتباط بود و مدعی شده که در 18 ماه گذشته نیز با او در تماس بوده است. او شخصا پیشنهاد کمک به مایورگا 34 ساله و وکلایش در پرونده تجاوز از سوی رونالدو را داده بود. ستاره یوونتوس بارها این ادعا را تکذیب کرده است. با این حال وکیل رونالدو مدعی شد: " رونالدو هیچ ارتباط خاصی با جاسمین لنارد نداشته است. او رابطه یا تماسی با این فرد چه در 18 ماه گذشته بنا بر ادعای او و چه در زمان دیگری نیز نداشته است. صداهایی که در شبکه های اجتماعی خانم لنارد منتشر شده و به کریستیانو رونالدو منتسب شد، صدای ایشان نبوده و رونالدو از طریق قانون این ماجرا را پیگیری خواهد کرد. "

1070