کنفرانس خبری وکیل پرونده تجاوز رونالدو فردا برگزار می شود

کنفرانس خبری وکیل پرونده تجاوز رونالدو فردا برگزار می شود

سایت رسمی فوتبالی - وکیل زنی که ادعا کرده توسط کریستیانو رونالدو مورد تجاوز قرار گرفته آماده است تا جزئیاتی را درباره این پرونده در اختیار رسانه ها قرار دهد. 

به گزارش فوتبالی، کاترین مایورگا مدعی شده که در سال 2009 در لاس وگاس از سوی کریستیانو رونالدو مورد آزار جنسی قرار گرفته است. وکیل او قصد دارد چهارشنبه عصر کنفرانس خبری را برگزار کرده تا ادعای این زن علیه مهاجم یوونتوس و تیم حقوقی اش را مطرح کند. رونالدو این هفته با انتشار ویدیویی در اینستاگرام خود مدعی شد که این ادعای مطرح شده کذب است و چنین اتفاقی رخ نداده است. وکیل او مدعی شده که این اتهامات کاملا غیر قانونی است و یکی از جدی ترین موارد نقض حریم و حقوق شخصی افراد در سال های اخیر بوده است. پلیس لاس وگاس تایید کرده که تحقیقات جدیدی را درباره این آزار جنسی آغاز کرده که پیش از این در تاریخ 9 ژوئن 2013 نیز به ثبت رسیده بود، اما از کسی نام نبرده است. 

رونالدو در اینستاگرام خود اتهام تجاوز را تکذیب کرد

پلیس این ایالت شب گذشته در بیانیه ای اعلام کرذ: " در آن زمان این گزارش به ثبت رسید. قربانی گزارش دقیقی از محل این اتفاق یا افراد دخیل در آن ارائه نداد. آزمایش پزشکس نیز انجام شد. در سپتامبر 2018 این پرونده بار دیگر گشوده شد و افسرهای ما در حال بررسی اطلاعات ثبت شده از سوی قربانی هستند. این پرونده در حال پیگیری است و جزئیات بیشتری در حال حاضر منتشر نخواهد شد. "

خانم مایورگا مدعی شده که توافقی به ارزش 375 هزار دلار با وکیل رونالدو به امضا رسانده اما حالا قصد دارد از رونالدو و تیم حقوقی اش بابت مشکلاتی که داشته، شکایت کند. این پرونده رونالدو و کارکناش را متهم به تحریک اضطراب احساسی، اجبار و تقلب، آزار فرد بی پناه، ضبط و توطئه، رسوایی، سواستفاده، نقض قرارداد و اهمال می کند. رونالدو روز دوشنبه به دلیل محرومیت از دیدار برابر یانگ بویز در چارچوب لیگ قهرمانان که سه شنبه برگزار می شود، جدا شد. 

1070