داود فنایی: ‌می‌توانستیم گل دوم را هم به پارس‌جنوبی بزنیم/ باشگاه پدیده مشکلات مالی بسیاری دارد

داود فنایی: ‌می‌توانستیم گل دوم را هم به پارس‌جنوبی بزنیم/ باشگاه پدیده مشکلات مالی بسیاری دارد

وبسایت رسمی فوتبالی- مربی دروازه‌بان‌های تیم فوتبال پدیده گفت: باشگاه پدیده مشکلات مالی بسیاری دارد و فقط بعضی بازیکنان ۱۵ درصد قراداد‌های خود را گرفته‌اند.

به گزارش وبسایت فوتبالی، داوود فنایی در گفت‌وگویی، درباره تساوی پدیده مقابل پارس جنوبی در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: بعد از زدن گل توسط یونس شاکری، تیم پارس جنوبی اقدام به بازی مستقیم و ارسال توپ‌های بلند به دروازه ما داشت.

وی افزود: ما می‌توانستیم گل دوم را هم به پارس‌ جنوبی بزنیم که متاسفانه قدر موقعیت‌ها را ندانستیم و شاگردان تارتار گل مساوی را زدند. پارس جنوبی تیم بسیار خوبی است و امتیاز گرفتن در جم کار بسیار سختی است.

مربی دروازه‌بان‌های تیم فوتبال پدیده در مورد صحبت‌های گل‌محمدی بعد از پایان بازی که اشاره به مشکلات تیم داشته، گفت: باشگاه پدیده مشکلات مالی بسیاری دارد و بازیکنان غیرت می‌کنند که با توجه به این شرایط بازی می‌کنند. انتظار ما از مسئولان و مدیران این هست که مشکلات برطرف شود. شرایط اقتصادی سخت شده و نیاز هست تا بازیکنان در فشار نباشند. فقط بعضی بازیکنان تا به امروز ۱۵ درصد از قراداد‌های خود را دریافت کرده‌اند و یکسری از آنها هم هنوز هیچ پولی از باشگاه نگرفته‌اند.
 
فنایی در مورد بازی با فولاد خوزستان در جام حذفی خاطرنشان کرد: تیم ما بازی به بازی پیش می‌رود و جام حذفی میانبری برای رسیدن به قهرمانی و لیگ قهرمانان آسیا است. در بازی مقابل فولاد ما میزبان هستیم و برنامه خاصی برای این دیدار داریم و از ۲ روز دیگر تمرینات تیم آغاز می‌شود.