حمله داود فنایی به مخالفان ادامه لیگ

حمله داود فنایی به مخالفان ادامه لیگ

پایگاه خبری فوتبالی- مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس با لحن عجیبی درباره مخالفان ادامه لیگ صحبت کرده است.

به گزارش فوتبالی، داود فنایی که با روزنامه گل صحبت کرده درباره اینکه عده‌ای مخالف ادامه لیگ هستند گفته:" آدم هایی که می‌گویند لیگ برگزار نشود یا وضع مالی شان خیلی خوب است یا به این چیزها فکر نمی‌کنند. همین امروز اگر لیگ را تعطیل کنند همین آدم‌ها می‌گویند اگر لیگ برگزار می‌شد ما قهرمان می‌شدیم پس دهن‌شان را ببندند و اجازه بدهند مسولان تصمیم بگیرند و در نهایت بازیها را برگزار کنند."

مربی گلرهای پرسپولیس در ادامه صحبتهایش به مخالفان لیگ اتهام هم زده است:" یک سری تیم‌هایی که می‌گویند لیگ برگزار نشود در همین مدت تمرین گروهی داشتند. آقایان شما به بازیکنان خودتان هم رحم نکردید و در حالی که ممنوع بوده تمرین گروهی گذاشته‌اید."

فنایی در بخش دیگری از این مصاحبه از علی موسوی هم انتقاد کرده. مهاجم اسبق استقلال چند روز قبل در مصاحبه‌ای گفته بود برای آن پرسپولیسی‌هایی که حرف از جام می‌زنند، سه تا جام خوشگل از منیریه بخرند بلکه بی‌خیال شوند. فنایی البته اسمی از موسوی نبرده اما درباره او گفته:" یکی هم می‌گوید بروند 3 تا جام برای پرسپولیس بخرند، انگار پرسپولیس قرار است اولین بار در تاریخ جام بگیرد و قبلا هرگز جام نگرفته است. وقتی این حرفها را می‌زنند آدم شک می‌کند که این افراد یک چیزی مصرف می‌کنند و چنین بحث هایی را مطرح می‌کنند."

1984