داود فنایی: گل‌محمدی و مسئولان باشگاه دنبال حل مشکلات مالی هستند

داود فنایی: گل‌محمدی و مسئولان باشگاه دنبال حل مشکلات مالی هستند

وبسایت رسمی فوتبالی-داود فنایی، مربی دروازه‌بان‌های پدیده مشهد گفت: از حالا نمی‌توان در مورد قهرمانی یا کسب سهمیه آسیا صحبت کرد اما ما دنبال کسب بهترین جایگاه در لیگ برتر هستیم.

به گزارش وبسایت فوتبالی، داود فنایی در گفت‌وگویی، در خصوص برد پدیده برابر فولاد در جام حذفی گفت: با تیم خوبی روبه‌رو شدیم و دو بار از حریف عقب افتادیم که نتیجه را جبران کردیم. پنالتی فولاد درست نبود، اما مهم این بود که توانستیم در پایان 120 دقیقه کار را تمام کنیم و به مرحله بعدی برویم.

وی در مورد اینکه پدیده برای قهرمان شدن در جام حذفی چقدر شناس دارد عنوان کرد: دنبال قهرمانی هستیم و تیم‌های دیگر هم چنین هدفی دارند چون مقامی غیر از قهرمانی در جام حذفی ارزش ندارد. از طریق این جام می توانیم با چند بازی سهمیه آسیا را بگیرمی و امیدوارم که در مراحل بعدی هم موفق باشیم.

فنایی در رابطه با اینکه چه زمانی قرار است مشکلات مالی پدیده برطرف شود تصریح کرد: در این خصوص آقای گل‌محمدی صحبت می‌کند و ما باید وظایف خودمان را انجام دهیم. ایشان و همچنین مسئولان باشگاه در تلاش هستند تا مشکلات هر چه زودتر برطرف شوند و به صورت جدی دنبال این موضوع هستند.

مربی دروازه‌بان‌های پدیده مشهد در خصوص اینکه آیا پدیده امسال می‌تواند مدعی کسب سهمیه آسیا یا قهرمانی باشد گفت: در این زمینه چیزی قابل پیش بینی نیست و ما بازی به بازی جلو می‌رویم. هدفمان هم این است که بهترین جایگاه را در لیگ امسال به دست بیاوریم.