محمد تقوی: برای نزدیک شدن به صدر جدول باید استقلال خوزستان را شکست دهیم

محمد تقوی: برای نزدیک شدن به صدر جدول باید استقلال خوزستان را شکست دهیم

وبسایت رسمی فوتبالی- محمد تقوی، مربی تیم تراکتورسازی تبریز پیروزی مقابل استقلال خوزستان را برای تیمش ضروری دانست. 

به گزارش فوتبالی، محمد تقوی در نشست خبری پیش از دیدار تراکتورسازی تبریز - استقلال خوزستان ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که بازی فردا را حساس می‌کند، این است که محکوم به برد هستیم. نمی‌خواهیم بازی را حساس کنیم، اما برای نزدیک شدن به صدر جدول باید استقلال خوزستان را شکست دهیم.

وی ادامه داد: برخی‌ها فکر می‌کنند چون استقلال خوزستان کارش را یک هفته به آغاز لیگ شروع کرده، تیم خوبی نیست، اما نکته خطرناک، انگیزه بازیکنان استقلال خوزستان است. ممکن است یک باشگاه سرمایه، امکانات و بازیکنان خوبی داشته باشد، اما انگیزه لازم را نداشته باشد. استقلال خوزستان از انگیزه بالای بازیکنان خود بهره می‌برد. با احترامی که برای این تیم قائلم، اما به بازیکنانم هم گفته‌ام که باید فردا برنده بازی شویم.

سرمربی موقت تراکتورسازی با بیان اینکه به بازیکنانش گفته که لیگ برای تراکتورسازان از دیدار مقابل پدیده آغاز شده است، گفت: ما نباید در دیدارهای خارج از خانه شکست بخوریم و در بازی‌های خانگی هم نباید امتیاز از دست بدهیم. با برد در دیدار فردا می‌بینیم که در مسیر درستی قرار داریم و می‌توانیم در ادامه فصل، نتایج خوبی کسب کنیم.

تقوی در پاسخ به این پرسش که آیا بازیکنی از تیمش به دلیل مصدومیت یا محرومیت در دیدار فردا غایب خواهند بود یا خیر، تصریح کرد: خدا را شکر مشکل خاصی از لحاظ بازیکن نداریم و بازیکنانم آماده بازی هستند. یکی از بزرگ‌ترین مشکلات ما، انتخاب 11 بازیکن اصلی تیم است که چالش همه مربیان محسوب می‌شود. 10 روز است که هدایت تیم را بر عهده گرفته‌ایم و تنها جایگاه سه چهار بازیکن در تیم محفوظ است. بقیه بازیکنان باید بیشتر تلاش کنند تا به ترکیب اصلی تیم برسند. رقابتی وجود دارد که نمی‌دانیم چه بازیکنی را در ترکیب اصلی تیم بگذاریم.

وی در پاسخ به این پرسش که برنامه تیم تراکتورسازی تا پایان نیم‌فصل و نیز جذب بازیکن جدید در پنجره نقل‌وانتقالات نیم‌فصل خاطرنشان کرد: من سرمربی این تیم نیستم و فعلاً به صورت سرمربی موقت تیم کار می‌کنم. وظیفه سرمربی تیم این است که تیم چگونه پیش برود. همه تمرکز ما روی دیدار مقابل استقلال خوزستان است و بعد از بازی فردا مدیریت درباره تیم تصمیم می‌گیرند. اگر تیم نیاز به بازیکن جدید داشته باشد، باید با نظر سرمربی تیم جذب شود. همه فکر و ذکر ما مسابقه فردا خواهد بود.