معاون تراکتور: امکان همکاری با محمد تقوی وجود ندارد

معاون تراکتور: امکان همکاری با محمد تقوی وجود ندارد

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی بعدی تراکتور چه کسی خواهد بود؟

به گزارش فوتبالی، حتی صحبتهای امروز معاون باشگاه تراکتور هم پاسخ این سوال را مشخص نکرده است. در شرایطی که زنوزی امیدوار بود مسعود شجاعی راضی به قبول سرمربیگری قطعی تراکتور شود اما این اتفاق تا امروز رخ نداده و به همین دلیل مدیران این باشگاه مشغول بررسی سایر سناریوها برای نیمکت تیمشان هستند.

رحیمی در صحبتهای امروزش با رسانه تراکتور به نکته بسیار مهمی اشاره کرده است. اینکه اگر شجاعی حاضر به قبول سرمربیگری تراکتور نشود، این باشگاه سراغ مربی خارجی خواهد رفت.

معاون تراکتور گفته است: اگر مسعود شجاعی به مربی‌گری ادامه ندهد، مجبور به آوردن مربی خارجی هستیم که در این صورت نیز بحث نشستن او بر روی نیمکت وجود دارد. تمامی حساسیت‌ها را درک می‌کنیم، اما زمان را از دست نمی‌دهیم. ان‌شاءالله موضوع سرمربی را طی فردا و پس فردا مشخص می‌کنیم. یا مسعود شجاعی با یک کمک قوی به کار خود ادامه خواهد داد و یا به آوردن یک مربی خارجی فکر خواهیم کرد.

 رحیمی حضور سرمربی ایرانی روی نیمکت تراکتور را رد کرده و گفته تنها گزینه ایرانی آنها محمد تقوی بود که امکان همکاری او با تراکتور وجود ندارد.

پیش از این از حسین فرکی به عنوان گزینه سرمربیگری تراکتور نام برده شده بود که معاون این باشگاه، این موضوع را رد کرده است.

به نظر می‌رسد محتمل‌ترین گزینه برای نیمکت تراکتور اضافه شدن یک دستیار قوی به کادر فنی این تیم باشد چون بعید است تراکتور بتواند مجوز جذب مربی خارجی بگیرد و حالا باید منتظر ماند و دید در 48 ساعت آینده نیمکت این تیم چه سرنوشتی پیدا خواهد کرد.

1984