انتقاد بزرگان فوتبال از کریس و مسی: غیبتشان بی احترامی به فوتبال است

انتقاد بزرگان فوتبال از کریس و مسی: غیبتشان بی احترامی به فوتبال است

سایت رسمی فوتبالی- مراسم اهدای جوایز برترین های سال فیفا در لندن در حال برگزاری است و غیبت لیونل مسی و کریستیانو رونالدو در این مراسم انتقادات زیادی را به همراه داشته. مقامات فیفا در این رابطه گفته اند:« مسی و رونالدو به فوتبال بی احترامی کردند. خودشان متوجه نیستند. چیزی که در این میان آسیب دیده، وجهه ورزش است و بعد خود این دو بازیکن.»

در جریان این مراسم بهترین بازیکنان دنیا در فصل 8-2017 معرفی می شوند. 

همه افراد حاضر در این مراسم خشمشان از غیبت این دو ستاره که در دهه اخیر همواره تمام جوایز فردی دنیای فوتبال را مال خود می کردند، ابراز کردند. آنها معتقدند که حالا که مسی و رونالدو برنده جوایز نیستند، ناپدید شده اند و این وجهه زشتی است که توسط این دو اسطوره دنیای فوتبال ارائه شده است. البته در غیاب کریس و مسی، فرش قرمز مراسم کم ستاره نبود؛ بازیکنانی مثل لوکا مودریچ، محمد صلاح، سرخیو راموس، داوید دخئا، ام باپه، کورتوا، واران، دانی آلوس و سرمربیانی مثل زیدان، پوچتینو، دالیچ، بلان، دشان، لو، کاپلو و اسطوره هایی مثل بوبان، پیتر اشمایکل، سالگادو، باپتیستا، کانو، ایگیتا، کانوته، رونالدینیو،رونالدو و دیگر اساطیر دنیای فوتبال در لندن حضور داشتند و این مراسم را تبدیل به مراسمی پر ستاره نمودند.

جشن فوتبالی در لندن در جریان است و برترین های سال 2018 بعداز سالها به مونوپلی کریس و مسی پایان داده اند. 

فابیو کاپلو سرمربی سابق تیمهای ملی انگلیس و روسیه درگفتگو با تی.وی.یی به انتقاد از مسی و کریس پرداخت و دراین رابطه گفت:« این یک بی احترامی است. باید زمانی که می بری و می بازی حضور داشته باشی.»