اولین شکست مارادونا در لیگ دوی مکزیک

اولین شکست مارادونا در لیگ دوی مکزیک

به گزارش "ورزش سه"، مارادونای 57ساله که هدایت این تیم مکزیکی را به عهده دارد، تیمی که در لیگ دوی مکزیک توپ می‌زند، دیروز در دومین بازی این لیگ با نتیجه‌ی 1-0 در مقابل حریفش آلبریخس اوشاکا شکست خورد تا در جدول این لیگ 15تیمی به رتبه‌ی دوازدهم سقوط کند.


مارادونا و شاگردانش در اولین بازی خود در لیگ دوی مکزیک با یک پیروزی پرگل به کار خود پایان داده بودند ولی اسطوره‌ی بزرگ فوتبال دنیا در دومین گام با یک شکست مواجه شد.

گلی که شکست تیم مارادونا را به دنبال داشت در دقیقه‌ی 27 بازی توسط آلفونسو سانچز به ثمر رسید. مارادونا بعد از بازی تقصیر شکست شاگردانش را به گردن تیم داوری انداخت و گفت:" من معمولاً راجع به داور نظر نمی‌دهم ولی اگر امروز داوری با کیفیت بهتر داشتیم، بازی از هر نظر، از زمین تا آسمان متفاوت می‌شد". مارادونا در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی با انتقاد از تیم داوری به این نکته اشاره کرد که داور یک پنالتی واضح به دلیل خطای هند بازیکن حریف در محوطه‌ی جریمه را به نفع تیمش نگرفته و عامل باخت شاگردانش بوده است.


اسطوره‌ی آرژانتینی اخیراً به عنوان سرمربی این تیم مکزیکی که مقر آن در شهر کولیاکان قرار دارد منصوب شده است. جالب اینکه این همان تیمی است که پپ گواردیولا در سال 2006 دوران فوتبالی خود به عنوان فوتبالیست را در آن به پایان برده بود. مارادونا دو هفته و نیم پیش در اقدامی غیرمنتظره سرمربی دورادوس دو سینالوئا شد. آخرین تجربه‌ی مربی‌گری مارادونا پیش از این در امارات متحده‌ی عربی بوده است.